Günümüzde halen ilk adımı erkek atmalı diye düşünen kızlar var mı?

Varsa eğer neden böyle düşünüyorlar? İki tarafta birbirine hoşlandığının sinyallerini veriyorsa hamle hamle yol katediliyorsa ama konu hakkında sözlü konuşma mevzubahis değilse neden kızlar bu konuda çekingen takılır? Herşeyi erkeğe yüklemek doğru mudur?

Günümüzde halen ilk adımı erkek atmalı diye düşünen kızlar var mı?
Cevapla