Böyle davranıp bir insanın kalbini kırmayı nasıl olur da vicdanları kabul edebiliyor?
Çekindikleri için, o an ben de seviyorum diyemiyorlar
Ego kasmak için
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
4Cevap
Kadinlar flört dönemini sever sen hoşlandığını söylediğin an bir anlamı kalmıyor heyecanı kaçıyor.
Çok saçma bir insan bir ilişkide sevdiğini soyleyemeyecekse ne anlamı var öyle ilişki mi olur? Ben sevdiğime "seni seviyorum" diyemeyeceksem lanet olsun öyle ilişkiye istemem zaten öyle m. lca ilişkiyi
Kanka insanlar icguduleriyle hareket eder seni seviyorum falan boş laflar senin işin zor ben soyleyeyim
Yani bir yandan haklısın ama bilmiyorum artık. Ben mi yanlış bir çağda dünyaya geldim yoksa bu durum hep mi böyleydi bilmiyorum
Durum hep böyleydi kadinlarin konuştuğunda istedikleri şeyle yaşarken yaptıkları şey bambaşkadır. Bir denge var onu çok iyi ayarlamak lazım ayarlarsan kopek edersin. Ama özellikle kalp kırılma psikolojisinden falan çık hiçbir kadın acıdığı erkegi sevemez
Ben ciddi ilişki insanıyım bu arada. Yaşım 23 ve bir kızla gönül eğlendirmeyi sevmiyorum. Ben kadınıma istediğim gibi yaklaşmak istiyorum. Evlenince de mi sevgi gösterileri yapmamalıyız?
Evet doğru söylüyorsun hiçbir kadın acıdığı erkeği sevemez ama zaten kalp kırıklığını içimde yaşıyorum kıza söylemiyorum ama belki hal ve hareketlerimden anlıyor da olabilir orasını bilemem
Evlilik zaten kadına gel beni kullan demektir. Emin ol bu konuda çok tecrübelerim var hiçbir kadın erkeklerin sevgisi gibi erkegi sevmez. Sen çıkarsız seversin o yalandan iki soz soyleyip kredi kartını ver der sen sanırsın ki beni çok seviyor hatta ayrıldığında da iki dakika da yenisini bulur :)
Yani bana bu dünyada sevilmemeyi kabullen diyorsun değil mi? Biz erkeklerin odun gibi sevgimizi içimizde mi yaşamamız gerekiyor?
Sevilme ihtiyacı olmamalı bir erkeğin sen işine odaklan yanındaki kadınlarla eğlen;) erkeğin içgüdüsü budur bunun dışına çıkarsan feminenlesirsin
Evet bu dünya da aradığın şey yok bizde geçtik o yollardan sen o anki heyecanla aşkla çok farklı sürprizler sozler yaparsın kadin bunu kendi arkadaşları arasında alaya alır arkandan mal der
Doğru söylüyorsun. Bu güzel yorumların için teşekkür ederim 😊
Ama ben belki de çoktan feminenleşmişimdir 😕 Biraz duygusal bir erkeğim ben sertlik maskülenlik de var bende ama duygusallık daha ağır basıyor
Rica ederim hemcinsin olarak olayları anlattım yine de kadınlara dikkat et masum değiller özellikle aldığından fazlasın verme seni yatakta mutlu ediyorsa kredi kartını ver vs ve de hep kadin terkedecekmis gibi psikolojide ol ayrılıkta yipranmazsin çünkü kadınlar erkekler kadar acı çekmez
Tabi duygusal dediysem kadınların yanında duyguya bağlamam içimde yaşarım bu duygusallığı ve bazen Instagram dan da bunu belli ederim. Günlük hayatta ise başkalarının yanında duygusallıkla ilgili şeyler yansıtmam biraz neşeli ve biraz sert davranışlarım olur günlük hayatta
Bu son dediklerim hakkında ne diyebilirsin bunlarda bir hata var mı sana göre?
Yok gayet iyi normal günlük yaşamda istediğin gibi takıl ikili kadin diyalogları önemli lovebombing olayları falanda işin tadı tuzu önce bombingle sonra ghostingle falan varya çok işe yarayan seyler :)
Anladım, itici görünmüyorumdur öyleyse🙂
Teşekkürler tekrar, iyi geceler 🙂
Benim egoyla falan ilgisi yok flört seviyorum ama ilişki istemiyorum
Bu tip insanımsıları boş ver knk zaten 5 seneye kalmaz birileri malum şeyler yapar bu tiplere. Valla uzak dur sonra sen oradayken denk gelir sonra mahkemede tanıklık falan uğraşılmaz boş ver.
ego kasmak için tabikide
Böyle insanlar sadece kendini kandırır.
Ego canım
Ego kasmak bir insanın duygularıyla oynamaktan daha mı önemli? Bir insana bu kötülüğü yapmaya değecek kadar tatlı bir şey mi bu ego?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bazen insanlar gerçekten ne hissettiklerini anlamakta zorlanıyorlar ya da duyguları karışık olabiliyor. 🌪 Ego kasanlar da var tabii ki, kabul. Ama herkes aynı değil. Belki de o an gerçekten ne hissettiğini bulamıyor ya da karşısındaki kişiyi üzmek istemiyorlar. Ama dürüstlük her zaman en iyisi, değil mi? ❤️
Ankete gelince, bence "Çekindikleri için, o an ben de seviyorum diyemiyorlar" seçeneği daha olası. Çünkü duygular karmaşık ve hemen netleşmeyebilir. Umarım bir gün sevdiğin kişiye dürüst ve zararsız bir şekilde yaklaşabilirsin. 💖