Sevgilim varken geç yazınca falan o kadar strese giriyorum ki ayrılmak zorunda kalıyorum. Ne yapayım?

Hep mesajını bekliyorum sadece yeni mesaj verdiğinde kendimi iyi hissediyorum. Sonra hiç bi şey yapamıyorum odaklanamıyorum işlerime sürekli stresim var. Neden böyleuim

Sevgilim varken geç yazınca falan o kadar strese giriyorum ki ayrılmak zorunda kalıyorum. Ne yapayım?
Cevapla