Dünden beri konuşmuyoruz haksız mıyım fotoğraf aşırı samimiydi?

Erkek arkadaşımın dün bi iş yemeği vardı baya böyle kutlama falan sonra akşam bi arkadaşıyla bi foto düştü ikisi değil 5 6 kişi ama kafasını cevirse opuscek öyle bende sinirlendim kıskanmıyoruz diye mi bu rahatlık dedim o anın akışına geldi özür dilerim dedi.. bende at konum at gibi bir cevap verip gittim yani güvensizlik gibi algılanmasın ben başka bir kadına öyle bakmayacagina ve niyetine fazla eminim ama kıskandım yani o şekilde ben gittim sonra bitti eve gelince biraz abarttin ama özür dilerim gerçekten dedi.. uzadı biraz dünden beri konuşmuyoruz ben mi abarttım sizce

Güncellemeler
+1 yıl
...
Dünden beri konuşmuyoruz haksız mıyım fotoğraf aşırı samimiydi?
Cevapla