Konustugum insan 3 gündür ortalıkta yok aradım aradım açmadım napmaliyim?

Siz olsa ne düşünürsünüz ararsa ne dersiniz
Konustugum insan 3 gündür ortalıkta yok aradım aradım açmadım napmaliyim?
Cevapla