
buna çok gülmüştüm :D
Adam yangıanmı yetişsin nerimana mı :D

buna çok gülmüştüm :D
Adam yangıanmı yetişsin nerimana mı :D
Vallahi işimden dolayı genellikle hep şehir dışında çalıştım. O yüzden oğlumun doğumuna yetişemedim. Oğlumun büyümesini rahat rahat göremedim. Çocuğa bir baktım 6 aylık, bir baktım 1 yaşında, bir baktım 3 yaşında. Yani en sevilecek zamanlarında yanında yoktum. Benim kaçırdığım en büyük zamanlar onlar oldu.
Aynen öyle önce evlatlar ve her şey onlar için.
İllaki vardır kaçırdığım gözgöre göre izin verdiğim cokşeyler olmuştur. Hayat işte..
Benim sınırda 😂
Cevap
2Cevap
Yetişiyorum abim.. Koşturup duruyorum beni bilirsin.. 😂
Evet maalesef oluyor sanırım kendime yetişemiyorum bu aralar
Ay kadir abi off akdkekrkdkgrm ben neyi kaçırmadım ki ne siz sorun ne ben
Yok Allaha şükür hepsine yetişdim
çalışmaktan mutlu olmayı kaçırdım
Neriman kayıplarda dmdmdmkd
Haha adam nerimandan ne cekmis bee 🤣😂
Haha gülmemek elde degil ki 🤣
Olmusdur muhtemelen
Oluyor 🥲
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?