Artık iletişimde olmadığınız kişiyle aylar sonra konuşmak istemek, ilginin kaybolmadığının mı belirtisidir?

Artık iletişimde olmadığınız kişiyle aylar sonra konuşmak istemek, ilginin kaybolmadığının mı belirtisidir?

Belki de anılara özlem vesaire bunlar mı itiyor? Ciddi düşünmüyoruz belki, olabilir mi hfjf

Artık iletişimde olmadığınız kişiyle aylar sonra konuşmak istemek, ilginin kaybolmadığının mı belirtisidir?
Cevapla