
Belki de anılara özlem vesaire bunlar mı itiyor? Ciddi düşünmüyoruz belki, olabilir mi hfjf

Belki de anılara özlem vesaire bunlar mı itiyor? Ciddi düşünmüyoruz belki, olabilir mi hfjf
Bence evet... Onu özlemese, kalbi ruhu onu çekmese neden aylar sonra iletişime geçmek istesin... Ha aklına olumsuz şeyler getirmek istersende bir çok şey söylenebilir ama iyi düşünmek, iyi zanda bulunmak varken neden negatif şeyler düşünelim ki... Bal gibi de özlem var, sevgi var, ilgi duymanın devam ettiği durumu var
Cevap
11Cevap
Bence olabilir de olmayabilir de kişiye göre değişir. iletişimi kestiysem bir daha konuşmam ben.
Olabilir benim hiç öyle huyum yoktur konuşmayı kesip aylar sonra yazayım
Bazı kişiler sadece boşlukta kaldığı için bunu yaparken bazılarıysa gerçekten hala ilgisi olduğu için yapar.
Aylar sonra geleni ne yapalım.. alsın anılarını da özlemini de.. artık her ne ise onu başına çalsın..
Evet öyle sanırım. Yoksa niye tekrar aynı kişiye dönmek isteyesim ki? 🙄
En yakın arkadaşımla 8 aydır görüşmüyordum komşuyuz ve geçenlerde bana ihtiyacı olduğunu düşündüğüm bir şey oldu. Bu sebeple biraz konuştuk her ne kadar kırgın olursak olalım önemli bir şey olursa birlikte olacağız
Yok canı sıkılmış olabilir bence
Kendim dışında kimse umrumda değil
Bir sinyal çakma halidir aslında. Yoklama gibi.
Konuşmadığım bir insana yazmam hiç
Boşta kalmıştır o yüzden yazmıştır derim
Özlemek onun varlığını bilmek istemek
Evet bir belirti
Ya da sıkılmanın belirtisidir
Olabilir.
doğal olarak evet
Takıntı olabilir
En iyi cvp olarak seçebilirmisin lütfennn💕💕💕💕
Sanmam
Yoo öylesine de olabilir bilemezsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?