Biriyle tanıştınız ve flört ediyorsunuz. Geçmişinizdeki olayları ve yakınlaşmaları öğrenmek istedi. Tüm yaşanmışlıkları anlatır mısınız, yoksa saklayıp yalan söylemeyi mi tercih edersiniz?
Yeni tanıştığınız birine, geçmişinizdeki her şeyi anlatır mısınız?
İnsanlar bu hatayı çok yapar bir dönemler benden fazlası ile yapıyordum yani sadece aşk olarak değil arkadaşlık ilişkilerinde bile, üst üste yaptığım hataları kusurları yanlışları çok defa anlatıyorum kendimi anlatmak ve beni tanıması için, ama sonradan gördüm ki bugün dost olan arkadaş olan belki sevgili olan insanın yarın iki gün sonra düşman olma olasılığı var ve bu yüzden her şeyi anlatmak hiçbir zaman doğru değildir yeri geldiği zaman ihtiyaç kadar dürüst olmak gereksiz geçmişleri anlatmak hiçbir zaman fayda sağlamaz.
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Hayır, onu ilgilendirmez. Eğer onu da riske atan bir durum varsa sağlık konusu olur bir hastalığım olur vs ancak o zaman sadece o durumu belirtirim. Diğer türlü ilgilendirmiyor.
Yaşayan birini istemiyorsan söylersin gidersin. Herkes kendine uygun biriyle olur zaten. Benim de senin gibi tiplerle işim olmaz, konuşmam bile. Öyle birisi seni seçmez zaten, açıklama yapmasına gerek yok o yüzden.