Nişanlıyken çok fazla yazışmak normal mi? Gce 2 ye 3 e kadar yazıyor. Yazma dedim hala devam sonra kırılıyor. Sıkıldım?

Ne yapmalıyım

Güncellemeler
+1 yıl
Telefonda da cok konuşmak istiyor
Nişanlıyken çok fazla yazışmak normal mi? Gce 2 ye 3 e kadar yazıyor. Yazma dedim hala devam sonra kırılıyor. Sıkıldım?
Cevapla