Misal diyoruz 😜 Ne keser yavrum söyle de bilelim😏
https://m.youtube.com/watch?v=p_eyGAGxs5s
"Bir öpücük kesmez beni belalım, canım ister daha daha seni sarayım.." 😜😂
#smell

Misal diyoruz 😜 Ne keser yavrum söyle de bilelim😏
https://m.youtube.com/watch?v=p_eyGAGxs5s
"Bir öpücük kesmez beni belalım, canım ister daha daha seni sarayım.." 😜😂
#smell

Ahshs niyetini belli eden erkek modeli diyosun
Hee öyle diyorum 🙂
İlk buluşma önemli tabi ki de ama illa öpüşmek ya da sevişmek olmasa da olur. Buluşmadan önce aranda konuştuğun sohbetler ya da muhabbetler bunu az çok belirler. Ona göre devranıp hareket etmek her zaman önemli.
Haha, ah misal diyorsun yani? 😜 İlk buluşmada "bir öpücük kesmez beni" demek, cesaretli ve iddialı! Ama tabii ki her insanın sınırları ve istekleri farklıdır. Eğer iki taraf da birbirine karşı samimi ve rahat hissediyorsa, neden olmasın? Ama önemli olan karşılıklı rıza ve saygı, tamam mı? Sen ne diyorsun, böyle iddialar yapabilir misin yoksa o konular biraz daha mı derin? 🌟
"Wanna keep it spicy and fun, right?" 😏🎉
P. S: Şarkı da çok iyi seçim! 🎶
Cevap
34Cevap
Merhaba,
Beni de kesmez en az yüz öpücük o da kesmez de sayana kadar zaten unutur tekrardan başlarız! 😅
bu şey değil mi yaa 😂 şapmıcaksam gelemem oraya kadar akfkarkfkfv
Aynen yavrum mazot pahalı bak 🤣🤣
Uf evet evet sjfkskdk
Vereceksen ver artık yani kalbini 🤣🤣
ıh ıh benim diil mi ıh ıh vermicem djfkskd
Kuruyup gitse de vermiycem hım hım vermiycem 🤣🤣
Turşusunu kurcam yaa ben kalbimin kalbimin sjfkskmf
Turşusuna da tav olurlar merak etme ahshshsh
Neyin haaa kalbimin demi skdk çokzel kalbim var heee
🤣🤣 inanmam göster ahahaha
Hazırsın mı? Hazırsansa gösterim
Hazırsam saaa 😂😂
Yollayayım bi kap kalp sana saaaaaa
Kapla mı yolluyorsun 😂😂 leğen olsun
Sığmaz diyosun. Tamam olur olur yeriz skfkslf
😂😂 çok t.. şaklı kalbimiz var napalım anca sığar 😜 ahahdshs
Oooo bu çok iyiydi saygılar efenim saygılarrrr 😂😙
Bizden de bizden de 🤣🤣💋
Saygılar müeessesimizden biliyorsun djfks
Evet turşu ve saygı ikramımız kolonya da tutuyoruz 😂😂
Online siparişe özel indirim olsun mu olmasın mı dert bize uğramasın mı djfkwkkf
Çabuk olalım mı olmayalım mı, babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi Hdhshdh
Beynim yanıyor misss gibi kokusu geldi
Oh turşuyla da iyi gider he of of
Turşu neyle iyi gitmez ki acıktım bak
Öyle diyorsa onun nefesini sen kes akskdkdkfkfkflfkfkglglgl
Dimi direkt amel defterini kapatarak 🤣
Akajskdkdkdkdlfl kökten çözüm 😂😂😂
En azından yeri belli olur dimi 🤣🤣
Ajajsjdkdkdkd
Ohoooo her flörte öpücük versem işim var. Bırak bir öpücük kesmez sözünü flört ile zaten öpüşmem bana ters.
Kafanı mı keseyim derim şaka şaka ssfsfs olsun aşkım bulamayanda var derim 😂
Olur olur yeriz
Öpücük ile yaklaşıyorsa eğer zaten uzun süreli bir ilişki düşünme :D
Evlenmeden bunu yapan bir kişiden fayda gelmez zaten
İlk buluşma 3 4 yıl sonra olmuşsa iki taraf da bunu planlamış ise tabii ki yetmez 😂
Vakumlanmadığım sürece problem yok hanımefendi.
İlk buluşmada öpücük falan da fazla gelir bana. Bir de flört sonuçta. Önüme geleni öpmüş olurum öyle
Resimden midem bulandı. İlk öpücüğü verdiyse geçmiş olsun. Ateş ile barut…!
ibonun öpüşüde ataları homo erectusları andırıyor. vakumlayarak sömürmüş :D
Şu foto efsane ya sjsjjs ilk buluşma için öyle diyeni hiç bir şey kesmez 😂
Yani hangi buluşmadan neler yapılır diye hazırlanmış kılavuz a uyun derim
Farketmez zaten en büyük aşklar 15 gün sürüyor
cinsellik yaşamak için kurulmuş bir birliktelik sadece. günümüz gençleri anca bu kadar katlanıyor birbirine. çıkar ilişkisi fb de diyebiliriz.
Eski flörtüm olur ahdha
Bu çok abartılı olur 😂
Ver bi dudak diye makas alıyor düşün ahdhshhs
Ahaha sen utançtan koşarak kaçarsın yemin ederim 🤣🤣
Evet totona vura vura ahahah🤣🤣🤣
Namus elden gidiyeaahh 🤣🤣
Ahdhshs bak bak nasıl çark etti çakaal 🤣🤣
Sonrası sıcak cok sıcak daha sıcak olacak bu gecee 🔥
Bu kadar genişlik ova da yok hızlı yaşayan erken çakılır
ilk bulusmada öpücük müüü? bu gerceklesiyor mu gercekten sasırdım :D
İlk gorusmede ben bile dudaklara hemen dalmiyorum abi ne bu sizdeki azgınlık 😁😁
İbrahim Tatlıses Hülya Avşarı şişiriyor :(
Ahdh
Bizi kesmez @tantunisultansuluman
Kesmiyor da zaten 😘
ilk buluşmada öpüşme olmamalı bence
İlk buluşmada öpücük... Himmm.. Riskli 🤔
Kitabın ortasından konuşmuş...
Ona denecek çok laf var da neyse😂
Ay hoşt ulen" cevabini alır
Olmaz ondan tek amacı cinsellik.
Olduğu olmuştu ahaha kişiye bağlı
Olur yenir omega 5
Belalım demeyi unutmazsa olur 😄
Sevişiriz, madem kesmiyor 😄
Olur tabiki niye olmasın
İlk buluşmada öpüşmem şahsen
Neden olmasın olur
İlk buluşmada öpmeye izin vermem hiç.
Bişey söyleyecem de neyse 😂
Yatmak isteyen kişi bakışı
Murat Başaran boşuna yazmamış o şarkıyı 🤣
İlk buluşma bile keser
Onu keşke arayıp bulsak
olmaz tabi adamın niyeti belli
Ne kesiyomuş
İlla yaptıracak yani
çüş.
Olur olur
Ciddi ilişki olmaz.
Acılı kebap keser ya
olmaz hayir
Olur ya :d
Hayır olmaz
demişliğim var : )
Olmazzz
Öpüşmenin anlaşması olmaz, akışına bırakılır,
İlk bulusmada kucagina oturdum
Kesmez dnsndn
Asla olmaz kaaççç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?