Erkekler, sen çok iyi birisin seni üzmek istemiyorum diyerek neden ayrılırlar?

Erkekler seni üzmek istemiyorum sen çok iyisin diyipte nede ayrılmak istiyorlar?Anlamıyorum iyiysek neden olmuyo , sonra etrafta sevilecek kız yok diyip triplere giriyorlar neden böylesiniz

Erkekler, sen çok iyi birisin seni üzmek istemiyorum diyerek neden ayrılırlar?
Cevapla