Erkekler seni üzmek istemiyorum sen çok iyisin diyipte nede ayrılmak istiyorlar?Anlamıyorum iyiysek neden olmuyo , sonra etrafta sevilecek kız yok diyip triplere giriyorlar neden böylesiniz
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Herkesin yaşamak istediği bir hayat var bu kimilerinde gerçekten çok farklı ve orada uyuşmazlıklar varsa eğer seni özgürlüğüne bırakmak isteyebilir , seni üzmek istemeyebilir , senin gülüşünü yok etmek istemeyebilir. Bilmiyorum gerçek bir adam böyle yapar ve yapmalıdır da. Bazıları da alternatifler peşinde olabilir başka bir kucak bulmak isteyebilir
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılNasip kısmet bu işler. Aceleye getirmemek gerek kendini de her zaman geri de tut kaçan kovalanır o sebeple üzerine düşen sana değer veren değerli hissettiren kişiyle birlikte ol bi adım at tabi her ilgilenene kaptırma kendini bu işin artık erkeği kadını yok insanları iyice tanımak gerek sadece kendisi değil çevresini falanda bilmek gerek sonra yıllarda uğraşır durmaktansa seçici olmak daha iyi
10 Yorumla
Bunun 3 sebebi var;
1. si çok iyi niyetlisindir karşıdaki her b*ku yiyordur seni düşünerekten bunu söyler.2. si ise göze girmek için kendini acındırma çabalarıdır. Geldik 3. sebebe. Bunda ise sorunları vardır ve ilişkiye kendini hazır hissetmez sağlıklı ilişkisi olmayacağını düşünür ama 3. sebebe tabi olanlar nadirdir.10 kişiden biri diyelim..!10 Yorumla
+1 yılSorun sende değil bende demenin başka bir yolu. Ya başkasından hoşlanmıştır ya da artık ilişkiden sıkılmıştır. En olağanı ise partneri cinsellik istemiyorsa da bırakır. Ne de olsa hormonlu varlıklar!
11 Yorumla- +1 yıl
1 gün öncesinde ailene bahset hatta geç kaldın diyen bir adamdı biraz garip değil mi gerçi sorun yoktu evet cinsel isteğine karsilik vermiyodm gün içinde çok iyiyken bir anda yazmadı geceye kdr sonra bu bahaneyi sunmuştu ben başka bisi olduğunu düşünüyorum
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
18
Cevap
43Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba,
Boşluğuma gelmiş, kabul etmişimdir ama olmuyordur ya da ısrar etmiştir filan! Olur yani yapmıştım diye hatırlıyorum...00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 16,9b cevap paylaştı.
+1 yıl1. seçenek "Sen iyisin ve beklentilerime karşılık veremezsin"
2. seçenek "Gerçekten değer veriyor ve üzmek istemiyor"
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılÇükü karaktersizler.
10 Yorumla İyiler biribirini bulamıyor. Böyle saçma düşünceli sadece eğlence amaçlı oldukları için maalesef böyle oluyor. Bu gibi adamları fazla ciddiye almayın. Açıkçası ben artık bu kulvardan çekiliyorum. Artık can sıkıntısına gerek yok. Kamp doğa yetiyor.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÖyle bir erkek zaten kızı hiç sevmemiştir, kızda biraz ilgi görünce hayallere kapılıp erkeğe istediği şey olan cinselliği vermiştir ve erkek istediğini alınca böyle bir bahane uydurup kızdan ayrılmıştır. Senaryo hep aynı ama kızların saflıkları baki...
01 Yorumla- +1 yıl
İyide cinsel isteğine karşı çıktım konuşmasına bile izin vermedim
- Aşk İlişkileri konusunda 11,8b cevap paylaştı.
+1 yılBaşka birini bulmuş ya da adamı sarmıyorsundur artık , kibarca yol vermiş oluyor işte.
İyi birisin üzmek istemiyorum ne mk sanki bana ebu cehil ya 😂10 Yorumla
+1 yıltipini beğenmemiştir. kadınlar tipe nasıl bakıyorsa aynısı geçerli. hatta kadınlar direkt engelliyor. dua et öyle yapmamış
06 Yorumla- +1 yıl
Herkes tarafından beğenilen biriyim beğenmiyorsa bir kişi ilişkiye başlamaz saçma bir neden
- +1 yıl
herkes tarafından beğenilmen onun tarafından da beğenileceğin anlamına gelmiyor. güzellik göreceli
- +1 yıl
Yahu beğendiğini sürekli dile getiren bir adamdı beğenmediğini biriyle zaten niye ilişkiye başlasın
- +1 yıl
o zaman sende sevmediği bir huy görmüştür anlaşamayacagını düşünerek bu kararı almıştır veya hayatına başka biri girmiştir daha iyi oldugunu düşündüğü
- +1 yıl
Ahahahhahaha korkak demiyorsunuz serfsz diyemiyorsunuz neden
- +1 yıl
kızlar daha beterini yapıyor. çocugu tanımadan günahını alamam
+1 yılKırdırmak, sonradan takıntı haline gelip başına bela almamak için kibarca ayrılır akıllı erkekler
01 Yorumla- +1 yıl
Aman ne akkili boş beleş hepsi
- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılÜzmeyi planladigi başka birileri olabilir. Gerçekten ayrılmak isteyen.. kendisine göre ilişkide artık heyecan bulamayan.. ya da eski heyecanını yitirmiş olan erkeğin klasik ayrilmak isteme bahanesi.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 571 cevap paylaştı. Biz en azından merhametliyiz ve güzelce ayrılabiliyoruz. Bu fırsat kadınlara geçince çok acımasızlar.
11 Yorumla- +1 yıl
kesinliklee
- Aşk İlişkileri konusunda 11,4b cevap paylaştı.
+1 yılÇünkü aslında seni sevmiyorum sende isteyince ayrılmak ilk dedim olmaz sonra dedim kendim ayrılayım öyle de yalan atayım işin içinden çıkayım diye
00 Yorumla
+1 yılBu 2 taraf iiinde geçerli olabilir. Kafa uyuşmdığo anlaşılır sıkılır birbirinden olanilir yani normal
00 YorumlaBu tam bı safsata ayrılmazlar senin onların istediği gibi olmadığını görürler yani kısaca vermediğin için verene giderler
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılKafada bittiyse mazeret bulmak kolay. Gerçek sebep kim bilir ne
05 Yorumla- +1 yıl
Ya aldatma ya vereni bulmuş
- +1 yıl
Olabilir ama başka sebepler de olabilir belki mutlu değildi belki sevgi bitti Ne bileyim belki anlaşamıyordunuz. Onlarca sebep olabilir
- +1 yıl
Yo bir gün öncesinden ailen ile konuş gelecem diyen biri bir günde hatta yarım günde ne olmuş olabilir ki uzun saatler yazmadı gece yazdi ben ne anlayabilirm aldatilms - +1 yıl
Geçmiş olsun
- +1 yıl
Sağol
+1 yılBen uzaktan severim haberi bile olmaz sebebi ise onun başkası ile mutlu olmasını görmek bile yetiyor bana
00 Yorumla
+1 yılSenden daha iyileri varken seninle devam etmek istemiyorum sen yoluna ben yoluma diyor yani
04 Yorumla- +1 yıl
Daha iyileri var dedikleri veren mi oluyo
- +1 yıl
Güzel seksi falan falan
- +1 yıl
Ben kendime güveniyorum, 1 75 58 kiloyum sporuma da dikkat eden biriyim
- +1 yıl
O zaman o kaybetti
- Aşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı.
s +1 yılTercümesi şu, ben seni kullanmak istiyordum ama sen çok iyi birisin bunu sana yapamam
20 Yorumla
+1 yılBen hiç öyle bir şey söylemedim. Zaten iyi kızı kaçırır mıyım hiç yaa!!!
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Ben karaktersizim önüme geleni kullanıp atıyorum diyemez çünkü
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılSoyle şeyler duymussan eğer ya çevren çok bozuk ya da sen pırlanta değerinde karakteri olan birisin. Bence böyle.
016 Yorumla- +1 yıl
Çevrem yoki
Cevap sahibi+1 yılÇevre derken illa arkadaş vb değil. Sana böyle diyenler de senin cevrendeydiler
Cevap sahibi+1 yılYoksa nerden taniyacaksin
- +1 yıl
Sosyal medya
Cevap sahibi+1 yılO zaman konuşma aq oralardan sevgili bulunmaz hepsinin derdi belli
- +1 yıl
Ne diyon ya , sokakta tanisanin ne kadar iyi olduğu belli oda sosyal medya kullanıyor oda giriyor ne farkı var sokakta tanıştık diye mi , saçmalık.
Cevap sahibi+1 yılÖyle bi tanıştın diye bulunan sevgiliden zaten hayır gelmez. Sonra böyle oluyor isye çünkü hepsinin derdi belli.
Cevap sahibi+1 yılAyrıca sokakta kimse tanismaz. Bi kıza düzgüncr selam versem kades i arar hemen
- +1 yıl
E kime güven olacak peki? Hepsi yalancı napalim
Cevap sahibi+1 yılHayır bakmayı bilmiyorsunuz. Neyse banane amaaan benim kızımsın bacımsın sanki
- +1 yıl
Kanka valla hiç güzel cevapların yok canavar gibisiniz iyi akşamlar
Cevap sahibi+1 yılKanka? Hayırdır mq
Cevap sahibi+1 yılNerden tanıyorum seni de kankam oldun la marul mu kıvırcık mi iceberg mi neysen nesin iste yürü git gece gece
- +1 yıl
Sıkıntılı misn sen hayırdır ya insan gbi konus be bu sinir
Cevap sahibi+1 yılSıkıntılı değilim bayan marul, ben sıkıntıyım:)
- +1 yıl
Okeyy , iyi akşamlar sinirli reis
Cevap verdiğim ikinci sorun oldu 😊 soru çok ucu açık o yüzden yaşadıklarından detay verir misin
00 YorumlaDogru söylüyor olabilir bazıları peşinde rezil etmek istemiyordur
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılEvet bencede cok iyi biriyim diyip hoscakal de bakki ne yapiyor. Kiz olsun erkek olsun iki tarafta bunu diyebiliyor. Sen bu cevabi ver devamina bak.
00 Yorumla
+1 yılBu sadece erkeklere özel değil, her 2 cinse özel bir ayrılık konuşmasıdır🤣
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 923 cevap paylaştı.
+1 yılNiyeti başkadır sen de olmaz demişsindir o da alamadığı için gitmiştir
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen cinsellik yasayamadigim kıza söylerim bunu genelde.
Bir de son söylediğin şeyi kızlar daha çok yapıyor.
04 Yorumla- +1 yıl
Amacın cinsellik mi gerçekten sonra temiz kız arama lütfen evlenmek icn yazık
Cevap sahibi+1 yılTemiz kız arayan kim? Ben kafamda kadına dair hiçbir iyi şey birakmadim.
- +1 yıl
Arama zaten takıl öyle
Cevap sahibi+1 yıl👍
İstediğini senden alamayacağını anladığı an bu kaçış cümlesini kurar.
00 Yorumla
+1 yılKaybeden o hiç merak etme biz sporumuza devam 😉
00 YorumlaÜzer seni o.
Tanıyor kendini belli ki.
Üzüleceğin birini neden istiyorsun?00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBunu diyen Erkek kırmamak için söylüyordur. İlgisi yoktur bu kadar basit yoksa elbette iyi olsun isterler
00 Yorumla
+1 yılBence sadece bahane seni üzmeden bi bahane bulup ayrılmak istiyor ve bu bahaneyi buluyor, sen çok iyisin saçma bi bahane. Belki kafamız uyusmadi seninle olmak istemiyorum dese üzüleceksin oyuzden böyle diyordur.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKime göre neye göre iyi? Sen kendini iyi olarak görürsün ama aslında öyle değilsindir.
01 Yorumla- +1 yıl
Karşımda ki bunu soyluyo
Bahane, başka biri vardır
00 YorumlaMuhtemelen libidosu yüksektir isteklerini karşılayamıyorsundur ya da daha iyi birini bulmuştur
02 Yorumla- +1 yıl
Banane onun libidosundan evet tersliyodm doğru , ama guzellikle devam ediyordu bence ortada aldatma var
+1 yılSeni istemediği için seni fazla saf ve mülayim görüyorlar ondan istemezler çoğunlukla
01 Yorumla- +1 yıl
Cok çok iyisin diyolar ne saçma amaçları ne başta neden iyi bir kız arıyoruz ayaklarını uyduruyorlar peki
belliki üzmek istemiyor senin daha iyilerine layık olduğunu düşünüyor olabilir.
00 Yorumla
+1 yılkendisi 00pu olduğu için kendisini biliyor tabi lâyık olmadığını
00 YorumlaÇok klişe sebeplerden biri bu çoktan bitmişsindir zaten bu şekilde sadece kendilerini kandırıyorlar
00 Yorumlaiyi olduğundan değil, kötü olamadığından, bi kan al totosundan bak nasıl seviliyorsun
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı. Yav he he kesin öyledir 😂
06 Yorumla- +1 yıl
Sana ispatlayayim mi
- +1 yıl
Ha anladım
- +1 yıl
Nasıl yani
Okumuş adam sg diyemiyor işte
14 Yorumla- +1 yıl
Okumuş adam mı , yoksa aile terbiyesi almamış züppenin teki mi
- +1 yıl
He he belli oluyo
- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılBunu kadınlar yapıyor erkekler değil
010 Yorumla- +1 yıl
kadınlar direk shrtri çekiyor dolandırmıyor sizin gibi
- +1 yıl
Senin yaşından fazla kadınla ilişkim ya da flört dönemim oldu. Hep aynı hikayeyi yaşadım. Kadınsın diye çok biliyorsun sanma
- +1 yıl
demek ki ilişki konusunda çok becerikli değilmişsin erkeksin diye her bzku de sen bilmiyorsun
- +1 yıl
Kız haklı erkrler yalan sevgi şefkat gösteriyor ki taa istediklerini alana kadar ama bir kızın duygusu hissi bitti mi direk bitiriyor oyalamiyor
- +1 yıl
Drama Queen ler toplanmış
- +1 yıl
senin gibi sahnede gösteri sunmuyoruz
- +1 yıl
Daha çok tazesiniz. Bayatlayip reyondan düştüğünüz zaman bana hak vereceksiniz
- +1 yıl
sen çoktan düşmüşsün zaten kendine baksan iyi edersin yoksa alanın olmaz
- +1 yıl
Yok kankam kimsenin kullanacagi bez parçası değiliz o kdr çabuk kirlenmeyiz
- +1 yıl
Tamam
Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Hayatında başka biri var ya da evlidir
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı.
+1 yılsevişemedikleri zaman bun yaparlar
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 6b cevap paylaştı. Cinselliğe yanaşmadın diye bahane uydurmuş işte
10 YorumlaSevmemiştir ondan niyet farklıdır
00 Yorumla
+1 yılBenim givi vura kıra sewiyodur
00 YorumlaHisleri bitmiştir bu bahanesidir
10 YorumlaKendilerine güvenmiyorlardır
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılVurmak istemiyorum demiştir
00 Yorumla
+1 yılbaşkasıyla ilgilendikleri için
10 Yorumla
+1 yılHer türlü insan var işte erkeğiyle kadınıyla
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılklasik kaçmaya çalışan erkek yalanı
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılMantık aramak mantıksız olur.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAnlasana işte, klasik bahane bu
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılgenelde kızlarbu bahaye inandığı için
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yılNe alaka
08 Yorumla- +1 yıl
Alışmışlar kendilerini sömüren hor gören karılara o yuzden bizim gbi kızlar onlara ağır geliyo alışık değiller insan muamelesi görmeye yabancı geliyo tabi
- +1 yıl
Her erkek aynı değil ki
- +1 yıl
Aynı.
- +1 yıl
Niye hepimizle sevgili oldun galiba deneyimlisin
- +1 yıl
Saygını bozma istersen, hiç hoşuma gitmiyor, öncelikle sosyal medya üzerinden neler dönüyor görüyoruz e haliyle çevreden de duyuyoruz kendim de yaşadım
- +1 yıl
Ee bunu yaşadın gördün duydun diye herkes aynı demek değil bende sosyal medyada küçük yaşlarda neler yaptıklarını görüyorum şimdi bende bunu izledim gördüm yaşadım diye tüm kızlar seks yapıyor hayvanla bile seks yapmışlar diyim tüm kızları kötülesem olur mu olmaz değil mi o zaman erkeklerinde aynı şekilde aynı kefeye koyma
- +1 yıl
Ama yalancılar bak buna emin ol , kızlar da masum demiyorum zaten peki hepsi aynı değil diyelim ama neden profesyonel yalan konuşuyorlar hepsi? Evlilik vaadi verilir mi bir kıza ve sonradan terkedilir mi? Bu sebepten ötürü soruda sorduğum gbi çoktan yaşanmış bir şey bu sadece nedenini öğrenmeye çalışıyorum başlarda ben öyle biri değilim diyenin tamda öyle biri çıktığını görmek inanılmaz kötü bir durum
- +1 yıl
Hayatında şunu asla unutma büyük laflar söyleyen söz verenlerden uzak dur tutmazlar bu herkes için geçerli senin iyi yönünü görmüş kullanmak istemiş
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. vermediysen
125 Yorumla- +1 yıl
Ne pislik bir düşünce namus yolda mu toplanıyo
- +1 yıl
yahu acı gerçek bu işte
- +1 yıl
O zmn gitsinler dostum
- +1 yıl
Orsbya
- +1 yıl
tamam da sana diyorum ki
iyi kızsın demek bu anlama geliyor
cnsl olarak faydalanamayacağı vermeyen hanım kız ise
uğraşmak istemez - +1 yıl
Hepsi öyle ama tek dertleri bu olmus
- +1 yıl
veren kız çok o yüzden
- +1 yıl
Ve maalesef ki onlar daha çok seviliyo
- +1 yıl
sevilmiyor , sadece kullanılıyor
veren kız olunca ben de yapıyorum hevesimi alana kadar - +1 yıl
Yok valla ben çok duydum. Erkrler onların peşinden daha çok koşuyo evlenmek icn kendi ağızları ile itiraf ettiler
- +1 yıl
o tam vermeyen kızdır , arkadan verir önden vermez
gösterir elletmez cilve falan - +1 yıl
Yoook işte tam cinsellk yaşanıyormus yaşanmış hatta bir arkadaş dedi 1 yıl boyunca o kadının pesindne koşmuş evlnmk icn ve kadın da rahat takılan biriymiş
- +1 yıl
sanmıyorum.. dağılmış bir vajinanın peşinden koşulmaz
- +1 yıl
Koşmuş valla
- +1 yıl
midesiz ise olabilir ne diyim ki
daracık bakire vajinası olsa peşinden koşmaya değer - +1 yıl
🤷♀️🤷♀️🤷♀️
- +1 yıl
sen kendi hayatına bak orspları boş ver
anladığım kadarı ile gerçekten iyi kızsın - +1 yıl
Cok şükür yolumdan şaşmamaya özen gösterdim, ailemden gördüklerim bunlar çünkü evlenip yuva kurmayı istiyorum ama hayatıma aldigm insnalar maalesef ki evlilik vaadi ile kandırdı işte soruda da dediğim gbi o bahaneler le de terkettiler
- +1 yıl
evlilik vaadi ile kandırmak kızın bakireliğini almak için oluyor ama?
- +1 yıl
Evet işte, bende istemedim o fırsatı vermedim
- +1 yıl
senin gibi bir kızı tanımak isterdim
- +1 yıl
Ama sanaldi hepsi, 2 yıldan yuz yüze görüştgm kimse yok 7,8 yıldır öpücük almiyorm kimseden 🙃biraz garip gelecek ama böyle daha iyi emin olun
- +1 yıl
öpüşme yaşadın demek
sen de az değilsin bakireyim diyorsun ama - +1 yıl
Len ohaaaa bakireym zaten manyak misn , lise zamanında yanaktan oldu , heh bak yine ben en kötü çıktım başka kızlar dese geçen hafta biriyle yattm ona çok normal dersin
- +1 yıl
öpücük almadım dedin de
erkeklerle çıkmam
00 Yorumla
+1 yılKullanıp atıyor
02 Yorumla- +1 yıl
Nasıl bir dünya bu çözemedim
kimse söyleyemez sevdiğini
- +1 yıl
burada eşitsizlik görüyorum
kendi yaşadığının aynısını yapıyor
tespit
- Devamını Gör (1)
Devamını Gör(46)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Erkekler, sen çok iyi birisin seni üzmek istemiyorum diyerek neden ayrılırlar?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer