Kadınların gerçekten bir erkeği seveceğine inanıyor musunuz?

Ben açıkçası bir kadının bir erkeği gerçekten seveceğine inanmıyorum. Fakat erkeğin bir kadını gerçekten seveceğine inanıyorum. Nedeni ise kadının ayrıldığında çok fazla alternatifi olması. Yani etrafındaki "kanka" adı altında toplanan tiplerin çoğu onu içten içe arzuluyor ve istiyor oluşu. Yani hiç o beni çok seviyor asla unutamaz falan demeyin beyler. Etrafında yığınla erkek varken sizi unutması çok sürmez emin olun.
Kadınların gerçekten bir erkeği seveceğine inanıyor musunuz?
Cevapla