
Sevgilinizle şu ana kadar yaptığınız en delice ve çılgınca şey neydi?

Sevgilinizle şu ana kadar yaptığınız en delice ve çılgınca şey neydi?
Birbirimize kanimizi verecektik. Damarimi bulamamisti. Ben de yapmadim millet disarda yanlis anlar diye. 👀
O ne yav jdjd
Flebotomi sertifikasi alali cok olmamisti o zaman.
Umarım kan grubunuz aynıdır yoksa sıkıntı olabilir
@modestmannn oyle degil tupte.
Tesekkur ederim
Ne demek😅
Otoyolda tırlar geçerken müzik eşliğinde öpüşmeeek. Ah bee ne güzeldiii. Korna çalıyordu tırlarrr
Cevap
7Cevap
Bence sevgili olmak bile çılgın bir şey hahha
Abartt kdkd
Olmadı yapalım hshhs biri ile uzaktan oldu pek çılgınca şeyler yapamadık 😂
sadece bir kaç saat görüşmek için istanbuldan İzmir'e gelmesi uçakla
Selam,
Çılgın ve aşırı hareketli biri değilim..
Düz biriyim ben..
Söylemeyim ayıp olur o
Deliler gibi kavga etmek
Yapardık ama bişey eksik
Bazı özeller söylenmiyor😁
Aklıma hiçbir şey gelmedi
benimde sevgilim yok
Sevgilim yok maalesef
Saksoda çikolata sosu dökmek
Haklısın asko
Ben onu engelledim yarım açarım kdksks
Hiçbir şey yapmadım
Söylemem burada onu
public oldu
O ne oluyor yabi
@mavikelebekdeniz sence?
Milli mi
Valla tek çılgınlığı s*KS olarak algılayanlara çok üzülüyorum
Sinemada sevişmek
Otopark 🤣🤣🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar