Hep daha sakindim, anlayışlı, karşı taraftan beklerdim.. artık unursamak istemiyorum, bir adama yazmak mı istiyorum yazarim?

hoşlandım mı belli ederim... buna hala alışamadım ama alışmak istiyorum.. zaten zor hoşlanan biriyim..

Şimdiye kadar hep iyiylikten kaybetmiş gibiyim.. artık her şey kendi ellerime alayim diyorum.. karşı taraftan adım beklemeden adımlar atayim.. yine de olmazsa olmasın..

Hani derker ya av olmadan avcı ol :)

Böyle bir şey.. Nasıl anlaşırım bilmiyorum çekingen biriyim ve mesafeli.. ama uzun zaman sonra biri hoşuma gitti. Ne düşünüyorsunuz?

Hep daha sakindim, anlayışlı, karşı taraftan beklerdim.. artık unursamak istemiyorum, bir adama yazmak mı istiyorum yazarim?
Cevapla