+1 yılYani herkes denizcileri her limanda sevgili var hayal ediyor. Tamam kısmen doğru yani o kadar süre denizde istekli halde zor tabi. Ama bunun bir de diğer tarafı var. Eşin olavak kadın aylarca erkeksiz üstelik erkeklerin oldupu ortamlarda yani kaçınılmaz son gibi
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılAsla beklemem erkeklere beklemek zor gelir kim bekler kim bilir 6 ay Ruslarla ne dönüyor gemilerde ayrıca kafayı yiyor çoğu deniz ve gökyüzünden başka bir şey yok bize çok hasta gelirdi çoğu parasına rağmen bırakırdı sen. Şey evlenmek istiyorsun bekar kal işte bi ailem olmayacak bümantıken çocukların karın hep yalnız olacak değmez yani evlenme
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılGerçekten seven birini bulursan bekler merak etme. 6 ay az olmasada geçer bi şekilde hem aradaki özlemi arttıracağı için zor olsada iyi bile olabilir. Zaten bildiğim kadarıyla kaptancılıkta iyi para olduğu için ömür boyu çalışmıyolar. O yüzden dert etme
00 Yorumla
+1 yılBencede 6 ay çok uzun süre, kimse kolay kolay kabul etmez, edenlerde paranı yemeye evlenir, üstüne boynuzlar seni, 6 ay içinde kırmadığı ceviz kalmaz yüksek ihtimalle. Yani ağrımaz başını ağrıya sokarsın
01 Yorumla
Soran+1 yılAğır konuştun ama doğru konuştun 😣
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Şahsen ben bir insanı seviyorsam beklerdim herhalde. Benim ablamın sevgilisi de sizin gibi kaptanmış yurt dışına falan gittikleri için şu an denizcilik işleriyle uğraşıyor sadece kaptanlık yapmak yerine. Belki ilerde siz de öyle bir şey düşünürsünüz? Mesela bir süre ev araba ihtiyacınız her neyse alırsınız. Sonra birlikte gül gibi geçinirsiniz. Sizi yalnızca sevmeyen insan beklemez. Bunu hiçbir zaman unutmayın. Ama sizin yaşıtlarınız da artık sevmek olarak değil olaya mantık gözüyle bakıyorlarsa onu bilememm
110 Yorumla- +1 yıl
Ablan evli degil dimi?
- +1 yıl
Sevmekle alakası yok 6 ay asla beklenmez. Yarım yıl görmüyorsun ne anlamı kaldı evlenmenin? Her şey aşk sevgi değil anlayın şunu😃
- +1 yıl
Ayrıca seven insan dokunmak koynunda uyutmak ister ben 6 ay bekleyemem.
- +1 yıl
sevdiğim yanımda koynumda olur 6 ay denizde değil.
- +1 yıl
uyuturumm zevkleeee
- Aşk İlişkileri konusunda 435 cevap paylaştı.
+1 yılSende evlenmek istiyorsun anladım ama istersen ya mesleği değiştir ya da aynı şekilde devam edecek bi bayan aramaya devam et. Yeni evlenen birinin şehir dışında olup uzun bi süre görmemek ve bunun devamlı olması mantıklı gelmiyor. Erkek dediğin akşam eve gelecek eşiyle yemek yiyip sonra da yatacak. Böyle olunca çoluk çocuğa da karışamazsın sen?
10 Yorumla Olaya iyi yönden bak en azından konuştuğun kadınlar bekleyemeyeceklerini söyleyip evlenmemişler bazı kasqr kadınlar bunu fırsat bilip seni o 6 ayda milyon kez aldatır harcardı seni dikkat et böyle kadınlara kolay kolay güvenme evlencem diye
24 Yorumla
Soran+1 yılEvet ya bu işte aldatılma çok oluyor intihar eden denizciler var bu yüzden bir seks için yuva yıkmaya değer mi yani
- +1 yıl
Özele gelir misin
- +1 yıl
sen mi talipsin @Ldygorgous😊
- +1 yıl
@ahmetdmrr06 hayır 🙂
Ya beklemek sıkıntı değil ama o kadar ayrı kalmaya insan belli bir yere kadar dayanabilir. Bir yerden sonra yanında ister illaki. Sonra tartışma, kavga hatta boşanmaya kadar gidenleri bile gördüm. Çok zor bir şey mesafe olması.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılEvden o kadar ayrı kalan birisiyle evlilik pek sağlıklı yürümeyebilir haksız da değiller sanki ya bilemedim
11 Yorumla
Soran+1 yılNe öğretmenisin
+1 yılAyy bence mantıklı hergun görünce özlenmiyor sanırım bu sekilde iliskide özlem hep olur tabi ki bi süreliğine bu sekilde olmalı
08 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle doğru insan özlüyor tutku ve hasret duygusu artıyor ama günümüzde insanlar kolay olanı seçiyor maalesef
- +1 yıl
Sürekli dip dibe olmakta kolay değil bence sevmek birseyler hissetmek ve güvenmek gerekiyor malumm her limanda sevgili olayi da var ahahahah
Soran+1 yılÖyle bir olay var evette benlik değil 😂
- +1 yıl
Ama insanin aklina geliyor ahahahs bide kiskanc biriyse karsindaki (hic degilim ) yandin hahahahs
Soran+1 yılKadın dediğin hesap sormalı zaten asla şikayetçi olmam ben bu durumdan ama tabi Rusya limanına gittiğimi söylemem delirrmesin diye 😂😂
- +1 yıl
Ayy hic de güzel degil ruslar ben olsam kiskanmam sakladığını duysam dellenirim yuzerek gelirim ahahshsh
Soran+1 yılGüzel değil ama adları çıkmış işte ama yinede bir erkeği çabucak yoldan çıkarma kapasiteleri var o yüzden uzak duruyorum 😂 ayrıca yüzerken yunuslara yem olma dul bırakma adamcağızı 😂
- +1 yıl
Neyse ki denizci birini bulmam cok zor imkansiz 😅
- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yıl6 ay çok uzun bir süre
Bir de erkeğe güven olmaz denizcilerin her limanda bir sevgilisi ve çocuğu olur derler
02 Yorumla
Soran+1 yılYalan ya
- +1 yıl
Yalan mı değil mi bilmiyorum ama dediğim gibi
+1 yılBeklemek zor maalesef. Ama onun yanında gitme şansım olursa kabul ederim dert değil... Sürekli benden uzakta olsa ben çıldırırım
05 Yorumla
Soran+1 yılÖyle bir şans var ama 25 erkeğin arasında tek kadın olmayı kabul eder miydin 😃
- +1 yıl
Öhm öhm koruyabilcek daha doğrusu beni onlarla muhatap etmicek taşıyabilecek kapasitedeyse olabilir
Soran+1 yılO iş öyle olmuyor işte dilin kemiği yok insanlar konuşur sürekli geçen sene bizim kaptanımız eşiyle gelmişti gemiye mesela
- +1 yıl
Niye 25 erkek bu arada kadın niye yok?
yok mu bir odan ne biliyim özel alanın? Eşinle orada kalırsın işte
Soran+1 yılTakip attım anlatırım bunları istiyorsan
Gazeteciyim diye ilişki bile kurmayanlar... Utanın be.
Kardeşim ben de senin durumundayım seni anlıyorum, haklarımızda hayırlısı...
04 Yorumla- +1 yıl
Mesleğe göre sectiklerini dr yeni duyuyorum seçenek cok sanırım
- +1 yıl
Kendileri ne is yapiyorlar acaba
Gizli Üye(30-35)+1 yılyo alakası yok annemin kuzeni kendi matametik mühendisi ve denizci bir beyle evli daha yeni 3. çocuğunu doğurdu 4. cü de yolda adam aylarca dünyayı deniz yoluyla gezip eve gelemiyor ayrıca zenginlikten de geberiyolar 🤣🤣
04 Yorumla- +1 yıl
Gebermiyor🤣 yaşıyorlar demek lazım ama o çocuk ne öyle, bunlar kafayı yemiş
Soran+1 yılBir an beni anlatıyorsun sandım bende karım olmadığı için arabalara tonla para veriyorum para harcamayı bilmiyorum boş şeylerle uğraşıyorum işte 😂😂😂
- +1 yıl
Seni adam edecek bir kadın lazım desene🤣
Soran+1 yılTam tespit bu işte çok doğru 😂
+1 yılBen evlenirim. Dırdır etmeyen bi eşim olur ne güzel jdjdjd
16 Yorumla
Soran+1 yılOo süpermiş ama 6 ay gelince sen dırdır etme bu seferde 😂
- +1 yıl
6 ay çok reis Allah gönlüne göre versin jdjdbdbdj
Soran+1 yılVay üzdün be çiçeğim çikolatam hazırdı istemek için 💔😂
- +1 yıl
Sen yinede çikolatayı gönder yeriz 😄
Soran+1 yılYok çoluk çocuk yesin senin yerine 😃
- +1 yıl
O daha iyi olur sevaptır:)
+1 yılArkadaşımın eşi kaptan. Gayet mutlular kızlar en son kocası 90 bin lira maaş alıyordu djjd
15 Yorumla
Soran+1 yılHaha doğrudur keşke soruyu maaşımı yiyecek eş aranıyor diye sorsam 😂
- +1 yıl
Bence öyle sor 😂😂
Soran+1 yılDemek ki bekleyen bekliyormuş değil mi bak arkadaşına. Sanaldan aldatma sayılır mı sence 😂
- +1 yıl
Sayılmaz bence ya djdj
Soran+1 yılDimi sonuçta temas yok sadece mesaj 😂😂
- Aşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı.
+1 yılKimse istemez pek kusura bakma…sen de o da ihanet edersiniz birbirinize
11 Yorumla
Soran+1 yılBen bu yaşıma kadar hayat kadınına gitmedim gitmemde
+1 yılŞahsen ben beklerim sevdiğim insanı. Yanlış anlama sözüm sana değil ama denizcilerin çapkın olduğu söylenir. Sebep bu olabilir
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı. Herkes sevdiğini yanında görmek ister. Kimse böyle beklemeli bir sevdaya düşmek istemiyor. Haklılar.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılBana da böyle bi talip vardı istemedim, yani kurulu düzeni severim gidip gelmemesi benim için sıkıntı
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılGayet normal? 6 ay ne demek niye evleniyorum ki daha sonucta bir hayati paylasmak icin evleniyorsunuz. Tabiki istemezler gayet olağan
110 Yorumla
Soran+1 yılDobra birisin galiba
Cevap sahibi+1 yılDürüstüm diyelim.
Soran+1 yılEn büyük pay cinsellik mi sence uzak mesafe zorluğunun
Cevap sahibi+1 yılHayir tabikide. Evliliği ne olarak goruyorsunuz siz? Fb ilişkisi mi? Evlilik iki insan bir hayati paylaşsin mutlu ve mutsuz anlarinda beraber olsun diyedir ya hani. 6 ay olmayacaksa ne anladim bu isten. Bekarliktan ne farki var?
Soran+1 yılSakin tamam ya
Soran+1 yılAdam rahat yaşayın diye gurbet çekiyor keyfi değil yani
Cevap sahibi+1 yılBen keyfi mi dedim? Para kazanmanin tek yolu denizcilik mi? 😃
Soran+1 yılİyi kazanmanın yolu denizcilik evet bugün erkekler ya asker oluyor ya denizci karada ki maaşlar belli hayat şartları da belli
Cevap sahibi+1 yılEtrafimda tek denizci erkek yok. Siz denizcisiniz diye herkes denizci mi veya asker mi? Ne kadar sığ bir bakış açısı.
Soran+1 yılSen beni anlamadın bende seni anlaşamadık iyi geceler yorum içinde teşekkürler
Gizli Üye(30-35)+1 yılTabi beklerim kocamı, neden beklemeyeyim. Karsilastigin kızlar çok sabirsizmis. Kaptan kocam olsa hep beklerim onu.
02 Yorumla
Soran+1 yılValla helal olsun kalmadı senin gibi düşünen
Gizli Üye(25-29)+1 yılEğer gerçekten seviyorsam duygularıma göre hareket edip evlenebilirdim. Ama en azından aramasını ilgisini göstermesini bana olan sevgisini de hissetmek isterdim hep.
00 Yorumla6 ay uzun zaman ama sorun yapmayacak biri vardir
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Kimse yarı dul gibi kalmak istemez sürekli 6 ay çok uzun haklı bir yaklaşım..
01 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBeklemek dışında güven sorunu var, gözünün önündeki bile güven vermezken her limanda bir sevgilisi olurmuş denizcilerin. Bu lafı bilen geri durur tabii
00 Yorumla
+1 yılŞişme bebek al evlen sende şişirip şişirip gerdeğe girersin 🤣🤣🤣
00 Yorumla
+1 yılİyisini yapıyorsun sadakatin olmadığı zamanda sadakat aranmaz.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılGecen bi arkadas yuk gemisine gitti bilirkisi olarak... sorayim nasi bi yer merak ettim :D yani 6 ay uzun bi sure acikcasi
017 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılKizlar hakli o konuda, seninle beraber gidebiliyosa bilemem de..
Soran+1 yılOrtamı sen bana sor bilirkişi 3-5 gün kalır gider ben 4 senedir yapıyorum bu işi. Eşimiz gelebilirda ben kıskanç biriyim 25 erkek var çoğu cinsel açlık çekiyor gerek yok böyle ortamlara girmesine çok istiyorsa tur gemileriyle gezeriz dünyayı
Cevap sahibi+1 yılEsin de ucakla gelsin madem :D gemiye binmez boylece🤓
Soran+1 yılUçakla mı yok helikopterle 😂 alemsin ya güldürdün gece gece 😃😃
Cevap sahibi+1 yılEvet mesela demirliceginiz yerlere bilet alir onceden program yapar oyle oyle gezersiniz🤓
Soran+1 yılBak bu güzel fikir 15 gün önce Amerika’daydım 4 gün sonra Londradayım 4 gün içinde eş bulayım bari dur 😂😂
Cevap sahibi+1 yılNiye 4 gun :D
Cevap sahibi+1 yılFikir bulmak konusunda iyiyim 😌
Soran+1 yılYoldayız şu an 4 güne varacaz limana tahliye 3 gün sürse 7 gün olsun tamam 😃
Cevap sahibi+1 yıl:ddd
Cevap sahibi+1 yılKime diyon :D
Cevap sahibi+1 yılBen senle konusmadm ki
Cevap sahibi+1 yılÖfffff baska yere yaz bildirim gelip duruyo
Gizli Üye(25-29)+1 yılsevismek icin evleniyosun 6 ayda bir sevisme mi olur karinida gotur yanina olmaz mi
04 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılkariyi gectim sen nasil istiyosun asil genelde kiz ister erkegi zksen evlilik masasina otutturamazsin garip
aldatilmaktan korkmuyomusun 6 ay diyosun haberin bile olmaz
Cevap sahibi+1 yılne kadar maas aliyosun ki seni takip ediyormuyum acaba?
Soran+1 yılOkey
- +1 yıl
Hangi şehirde oturuyosunuz
seven kişi her haliyle kabul eder. denizcilerde çapkın olmuyor mu. sen olsan eşinin yerinde ne yapmak isterdin
00 Yorumla
+1 yılHayır istemem zaten her durakta başkasıyla aldatır kesin
01 Yorumla
Soran+1 yılAldatan çokta ben el sürmedim kimseye
+1 yılSuriye’deki askerimizle evlenenler var. Denizciyle neden evlenmesinler
04 Yorumla- +1 yıl
Baktım özele bir şey yok 🥹
- +1 yıl
Pardon yanlış emoji
Bu “😅” olacaktı
Soran+1 yılÖzelden yazacam mı dedim 😃
- +1 yıl
Soruyu bu şekilde güncellemişsin ya ona dedim
+1 yılİki tarafinda birbirine gercekten güvenmesi ve sevmesi gerekiyor yoksa cok zor
10 Yorumla
+1 yılAbi boş ver insanlardan uzaktasın işte tadini çıkar naocaksin kariyi kızı
00 Yorumla
+1 yılBen de istemezdim, 6 ay görmemek nedir?
12 Yorumla
Soran+1 yılGörüntülü görüşmek neyine yetmiyor 😃
- +1 yıl
Eğer eşimse yetmez. Askerlik arkadaşı değilim eşim o yanımda olması lazım her gece koynumda uyumalı :)
Kızıda at götür
01 Yorumla
Soran+1 yılNereye atayım
Gizli Üye(25-29)+1 yılkızlarda haklı herkes eşini yanında olsun ister. . aldatma ister istemez olur. uzaktan evlilik yürütmez zor olur. eşine dokunmadan kim durabilir ki
00 Yorumla6 ay baya fazla ama haklılar
04 Yorumla
Soran+1 yılPara kazanmak kolay değil maalesef
- +1 yıl
Anlıyorum sizi. Allah helalinden bol kazanç versin. Ama siz de kızları anlayın. Birçoğu eşiyle sürekli vakit geçirmek, gezmek, eğlenmek ister. Kaldı ki evlat sahibi olup beraber büyütmek ister. 6 ay ayrı kalmak baya zor. Benim için bile 6 ay fazla. Umarîm kalbinize göre birini bulursunuz.
Soran+1 yılİyi niyetin için teşekkür ediyorum sende kalbine göre birini bulursun inşallah. Hayat şartları belli ben zorluk çektim çocukken eşim ve karım rahat bir hayat yaşasın istediğim için yapıyorum bu işi
+1 yılBen de 6 ay gemide olacaksan olur ahshhahsh
07 Yorumla
Soran+1 yılKaptanlar eşini götürebiliyor yanında ama ben tercih etmem 25 erkek arasına sokmam seni dkdkdkd
- +1 yıl
E ben de 6 ay beklemem evli miyim bekar mıyım belli değil
Soran+1 yılÖzelden yazabilir miyim salça olurlar şimdi burdan
- +1 yıl
Özelden yazınca sen de salça olmuş olacaksın?
Soran+1 yılTamam o halde asabi bayan ne diyim
- +1 yıl
Sen dediğin şeyi yapmış olmadın ben asabi oldum okey
Soran+1 yılSalça olmak istemedim ama evet asabisin
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen evlenirim denizci biriyle ama başka erkeklere de veririm beni s2miceksen ne isim olur
12 Yorumla- +1 yıl
Ahahahahahah en açık sözlü cevap bu
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılKaraya gecmeden evlenme boş ver.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 314 cevap paylaştı.
+1 yılKabul ederdim ne güzel koca dırdırı yok işte
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Ya da sana güvenmiyordır.
01 Yorumla
+1 yılUzaktan ilişki zor sonuçta
00 Yorumla
+1 yılKanka elbette birini bulacaksın
Üzülme ya00 Yorumla
+1 yılempati yap biraz sen olsan bekler misin
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılAskerî personel misin
06 Yorumla
Soran+1 yılHayır özel yük gemileri
Cevap sahibi+1 yılKonu dışı da maaş nedir
Soran+1 yılşu an 4000 dolar alıyorum
Soran+1 yıl3 sene sonra 8 bine çıkacak kademe atlayacak
Cevap sahibi+1 yılTeşekkürler bereketli olsun
Soran+1 yılTeşekkür
Gizli Üye(25-29)+1 yılBeni de götürürse olur
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılGelme daha iyi rahatima bakarim
00 Yorumla
+1 yılZor değil
00 YorumlaEvet zor
00 Yorumla
+1 yılkarını da al öyle olur bak kabul eden çıkar
00 Yorumla
+1 yılSüvarimisin bari😄
00 Yorumla
+1 yılBen de bekleyemezdim
10 Yorumla
+1 yılyanında götür:)
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer