Çok yıpranıyorum artık
Katlanılmaz bir hale geldi bu durum
Çok yıpranıyorum artık
Katlanılmaz bir hale geldi bu durum
Cevap
14Cevap
Oda belki senin ona karşı soğuk olduğunu ve gönlünü almadığını düşünüyordur. Belki de bunu tanımadığın insanlarla değil bizzat eşinle konuşmalısındır.
Doğru diyorsunuz zaten konuşuyorum ama beni anlamıyor daha doğrusu anlamak istemiyor saçma buluyor
benim bildiğim kadınlar bu durumu normalde lehine kolay bir şekilde çevirebiliyor. Bir şeylerin kısasını yapmaya çalış zaten sana karşı tamamen ilgisiz ise %70 aldatıyordur. Sonra bir büyük açarsın afiyet olsun
Neden soğuk ve ne yaptı ki gönlünü alsın.
Mevzuyu bilmek lazım
Mevzu derin :) genel olarak herhangi bir olayda kendini haklı olarak görme düsturuna sahip biri. Bir de ben çoğu zaman gidip gönlünü aldim bu zamana kadar. Diyeceksin ki sen gitme. Bir kere ben de gitmedim aynı evin içinde 1 ay konuşmadık. Öyle dik kafalı inatçı. Gururu hep önde.
Koç Burcu ♈ eşin
Doğru bildin helal olsun. Maalesef. Ben de aslan burucuyum ilgi sevgi üzerine yasiyorum :D nefret ediyorum bu tavırlarından
Nerden bildim ama koç burcu ♈ olduğunu himm
Aslan Burcu ilgiyi , romantizmi ve liderliği sever. O nedenle sana karşı daha kibar ve sevecen olmali bence
Bu arada x per puanın var mı 🤔
Neden
Konuşmak istiyorum senle
var mı x per puanın himm
Buradan konusabiliriz sadece
Cinsel içerik konuscaksan gerek yok zaten
Burdan rahat konuşamıyorum ki
Konusabilirsin cinsellik haric
tamam
Gizlisin ama
Valla çek git evden kıymet bilirsa gelir
İş olmasa annemlere gidicem de iş var :(
Hadi ya anneden ise gir gel zor mu nasıl
Evet iş çok uzak annemlere maalesef yoksa öyle burnu sürtüyor adam oluyor da annemler çok uzakta
Eve alma bari
İyi de nereye gidicek
Aman nereye giderse gitsin derdim ben
Ya aldatırsa
Bir de annesine falan giderse
Babamlar öğrenir
Babam bana çok düşkün üzülür :(
Hım o kadarını bilmem tabi ama bir ceza vermeli ayrı yatarak ya da
Bu adam iflah olmuyor ki her şeyi denedim
Trip atıyor o da ben trip atarsam
Korkunç yanj
Oho bosanmali mi ne o halde mutlu değilsen
Bilmiyorum büyük ihtimalle öyle olacak gibi
Baskasiyak beraber olamam ama onu biliyorum
Çünkü onu seviyorum
Beraber olmak değil hayatı yaşa bekarlık takıl eğlen
Öyle bir insan değilim ki olamam da tesetturluyum zaten çok sukur
Anladım yok hani mutlu olduğu şeyleri yaparsın manasında dedim ya 😳😅
Anladım ama ben romantik de bir insanum işte napiyim ondan ayirlisam hep yalnız kalicagimi biliyorum
Yalnız olur mu ya illaki olacaktır
Yok biz sevgiliyeken de ayrildigimizda ben kimseyle beraber olamazdım
Hım içine çok kapanık birisin o halde pek arkadaş da yok sanal dahil takıl sohbet et kafan dağılır sıkılırsa
Pek çare olacagini sanmiyorum
Dene bakalım belli mi olur değilse kafan boşalır hani gerçi gizli birisin
Yok işte ben genelde tek sevgidigim adamla takılmayı severim sanırım ondannda bıkmış durumda ama ben de böyle biriyim
Evet her kes farklı karakterde yaşıyor haklısın bnede böyle rahat
Kekse rahat olsaydım ben de hayat rahatlara güzel kocam da rahat biri
Evet rahatlara harika bence de ya değişir belki de sende zamanla
Kucuklugumden beri ayniyik yaş 30 :)
Aha aha değişmez diyor bu saatten sonra belki değişir değiştiririm ya aha aha
Yok ben böyle iyitim rahat biri olmak istemem zaten
Hım bak ya neden ki ama daha genç dur 30 çok değil ki kullanıcı adını bilsem yazardım valla değişir bence
Soyle benimmkarakterim. bu
Ve ben rahat bir insan olmadığım için kendimle gurur duyuyorum
Hım saygı duyuyor ki bende zaten her kes farklı
Evet her insan farkli tabi
Kesinlikle farklı ve bu böyle daha güzel
Bilmem bence keşke herkes benim gibi düşünceli olsaydı rahat insanalri sevmkyorum
Ben her kesi severim fikirlere saygım var
Benim de saygım var
Ama işte sevemitorum rahat insanlari
Aha aha ben kocandan daha rahatım emin ol 😂
Anladım zaten
😂daha bilmedi neler var ya neyse öyle işte
Az çok anladim
👍👍 sevindim
İyi
Teşekkürler
Rica
😊😊😊
👍
Özelden de yazabilir sıkılır uyumaz isen
Gerek yok sağol
Sende.
Aynen
Esas sorun neydi peki neden bu hale geldi
Biz çok eskiden tanışıyoruz. Zaten kavga ederiz çok. Bir de Nisan atma mevzusu var. Yani biz Nisanliyken nişanı atmisti eşim. Sonra ben ayağına gidip özür dilemistim falan. Öyle evlendik. Zaten genel olarak hep benim gelmemi kesin görüyor.
Sen bu seni kullanan salkla daha ne kadar devam etmek istiyorsun
Bilmiyorum ama boşanmama çok az kaldı onu biliyorum. Onu seviyorum hem de çok. bunu o da çok iyi biliyor. Tüm tavrı her şeyi bu nedenle zaten
Seni eline almış kendisini vazgeçilmez sanıyor sende saf gibi halâ kendini kullandırmaya devam ediyorsun
Doğru. Ne yapayım ama boşanmayı istemiyorum onu seviyorum:(
O seni pek sevmiyor ama güzelim bunu yapacağız
Bunu ne yapacağız
Ben biraz enayiyim işte sevince gözüm görmüyor bir şey en son bosancam gibi
Dertleşmek ve kafanı dağıtmak istersen yazabilirsin bana elimden geldiğince destek olurum sana 🙏🏻✨
Neden bir erkekle dertleseyim ki ne alaka :)
Bilmem belki iyi gelir sana ve bu huzursuzluktan kurtulur mutlu olursun diye düşündüm sadece
Başka bir erkekle kocamı aldatarak ne diye mutlu oliyim ben manyak miyim
Aldat demiyorum farkındaysan kafa dağıtırsın ve bir arkadaşlık kurarız belki de çok iyi iki arkadaş oluruz
Ahahahahaha ya bir git
Nasıl istersen 😊🙏🏻✨
empati yaptır ve sende aynısını ona yap
Umrunda olmaz ki :D 1 ay konusmadigimiz oldu evde ben de gidip konusmayinca
yuhhh :) o ney bend eevliyimde yani 1 ay konuşmamak nedir aynı evde :)
Ya benim suçum hep peşinden koştuğum için roller deigsmis durumda ben erkek o kadın o av ben avcı :D cidden psikolojim bozuldu ama
sdahsahsh sesli güldüm buna seni tanıcam yiğidim djajdjajdsaj ya kusura bakam da av avcı çok güldürdü :))))
Yalan değil doğru cunku
üzdün be gencooo bu yşta kötü bi durum
Ben de üzülüyorum halime
hımm üzülme be belki değişir dicemde huyluda huyundan vazgeçmez
Evet bosancam gibi en son
zaten ruhen boşanmışssın :)
O çok odun onu bile anlamaz ki boşanma dilekçesinin önüne gelmesi lazım dank icin
:)) nereeye düştüm ben diyosundur :)
Her gün diyorum doğru
dediğine eminim düzeltmeye çalıştıkça cıkss olmuyodur
Olmuyor evet maalesef
olmyorsa zorlama sal gitsin ya :)
İşte seviyorum maalesef
sev sev aferim:)
Enayilik naparsin
Gecmis olsun
Sagoalsin
Bne demek bacimm
Çözümü burada değil aile danışmanına danışın
Çözüm değilse bile fikir almak istiyorum beyefendi ama aslında haklısıniz çözer mi bilmiyorum mevzu çok karışık cunku
Cinsel şeyler işe yaramıyor beyefendi
Sıkıntı yok her şeyi anlatıyorum ben cinsel konu hariç
Konu bu işte adam düz odun
Yontulmuyor her şeyi deniyorum da pek işe yaramıyor
Ne yapacagim tam olarak anlayamadim
Evli bir kadın olarak sosyal medyaya girme.
Ne alaka beyefendi sorun bu mu sizce
Sorun neden bu olmasın. Adam, ayakları yere basan, evine bağlı, işine bağlı, çocuklarına bağlı bir eş diliyordur belki. Hayat zor. Öyle sosyal medyada boş işler peşinde uğraşamayacak kadar zor. Her şey sanaldaki gibi basit değil. Kafamızı kaldırınca gerçek bir dünya var. Sen erkek olsan, en küçük ev içi tartışmayı bile sanalda paylaşıp danışan bir eş ister miydin.
Öncelikle profil fotoğrafın ve isminle gerçekten evlilik kurumu hakkinda çok derin bilgiler vererek bizi sereflendirdigin için tekskurler. Raperman? Evlilik kadının evine bağlı olması değil erkeğin sağlam olmasj sayın raper bey. Bunu idrak edebilirseniz ne mutlu size ne mutlu bize.
Soğuksa zaten neden gönlünü alsın ki?
Şimdi yanlış anlama da bu cevabın amacı ne? Herhangi bir çözüm önerisi yok. Ben bir şey anlamadim
Çözülmez o iş
Boşan
Seviyorum
Boşan
Seviyorum dedim ya
Başkasına vercen
Ne kötü birisin sen ya git buradan
boşan o halde
Seviyorum
Bence boşan ya da biri ile konuş
Biri ile konuş derken ne kadar kötü insanlar var ya
Sebebi önemli sebepsiz tavsiye veremem
Kağıtlar dolusu sebep verebilirim :) yani tartışıyoruz umrunda değilim olay bu. Ben sevildigimi ve begenildigimi hissetmiyorum. Ama umrunfa değil iste
Ne yapıyor ki
Gidiyot odaya oturyor
Bunun için mi kavga
Beyefendi anlatamıyorum galiba adamın umrunda değilim
Yani seni hiç takmıyor demek istedin değil mi seninle konuşmuyor
Kavga ettikten sonra evet
Evlilik nasıl bir şey acaba benim aklım almıyor evli olduğum kadını mutlu etmek için elimden geleni yapardım ben anlamıyorum bu adamları çok şaşırıyorum cidden
Eğer gercekten dediğin gibi biriysen inşallah en kısa zamanda hayırlı birini bulur mjtlu olursun inşallah. Çoğu erkek kocam gibi maalesef. Boşaninca dank edicek gibi gorunyyor
Teşekkür ederim. Ben çok merhametliyim. Evleneceksem aşık olarak evleneceğim için o kişinin saçının teline bile zarar gelsin istemem canımı dahi veririm.
Tahrik et
Çözüm bu mu sence
Kesinlikle evet
Olmuyor beyefendi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah güzelim, bu gerçekten zor bir durum... Kendi yaşadıklarını ve hissettiklerini çok iyi anlıyorum. Bazen insan sevdiği kişiden yeterince ilgi göremediğinde kendini çok yalnız hissedebilir 😔. Öncelikle onunla açık ve dürüst bir şekilde konuşmayı denedin mi? Belki ikinizin de bilmediği şeyler var ve bu konuyu açıkça konuşmak, ilişkide büyük bir fark yaratabilir. Eğer konuşmak bir çözüm getirmiyorsa, birlikte bir ilişki danışmanına gitmeyi düşün. Kendine de vakit ayırmayı unutma, sen de önemlisin. Kendine iyi bak, sevgiler 💖.
Ne güzel yorum teşekkür ederim güzel kalbine 🌸 ben biraz hassas biriyim de çok kırılıyorum. Eşimse kirildigim şeyleri pek umursamiyor saçma buluyor. Çok konuşuyorum ama anlamıyor beni. İlişki danışmanı çözebilir mi bilemiyorum bakalım