Sizce erkek arkadasim fazla mi tepki vermis yoksa hakli mi?

Dun kafeye gittik kasadaki kisa fazla bakti gibi geldi. bende surat astim. israr etti noldu suratini astin diye ben de kizi kestin fark ettim dedim sinirlendi durduk yere tadimizi kaciriyorsun cok kiskancsin ne alaka falan yapti. ben de ne gordugumu biliyorum diyince bugun son gorusmemiz olsun dedi. ben de ne alaka simdi diye istemsizce aglamaya basladim. iste bana resmen yvsak diyorsun ne demek ben yanimda birisi varken baskasini kesecek insan miyim bu bana saygisizliktir. agzina geleni soyluyorsun bana falan dedi. ben de trip yapip uzatmadim sen bilirsin ama dedim. sonra ayrilmak istiyorsan ayrilalim dedim. istemiyorum dedi. bir daha bana rest cekme o zaman kesiinlikle biter dedim. ama sinirlendiriyorsun beni bir pazar gunum var onda da seninle kalkip buraya kadaf geldim bana yaptigin muamelemeye bak dedi

Sizce erkek arkadasim fazla mi tepki vermis yoksa hakli mi?
Cevapla