İmdat! NARSİST'e dönüşüyorum?

Herkese merhaba, anlatacağım şeyler biraz enteresan lütfen yargılamadan cevap vermeye çalışın 😬 20 yaşında daha önce hiçbir erkekle yakın temasta bulunmamış bir kızım bunu belirtme sebebim anlatacağım şeylerin daha önce yaşanmış bir şeyden kaynaklı olduğunu düşünmeyin diye, geleyim mevzuya. İnsanları, özellikle de erkekleri aşağılamaktan ve onlara kendilerini kötü hissettirmekten acayip bir zevk alıyorum, çevrem tarafından oldukça çekici bulunsam da bana yaklaşan erkeklere karşı oldukça toksik bir şekilde zarar verici (psikolojik anlamda) davranışlarda bulunmak hoşuma gidiyor ve ben erkeklere bu şekilde muamele ettikçe onlar bana daha çok yanaşıyor ve yavaş yavaş bir narsiste dönüşmeye başladığımı fark ettim ve durum beni üzüyor , aslında böyle davranmak istemiyorum biraz daha yumuşak olup birilerine gardımı indirip sağlıklı ilişkiler kurmak istiyorum ama birilerine kötü davranıp kendimi yüceltmek gizliden gizliye zevk veriyor. Aslında kötü biri değilim çevrede çok güleryüzlü ve sıcakkanlı bilinirim, insanlara, esnafa hep günaydın derim güler yüz gösteririm ve bu özelliğim de çok taktir görür, ama içimde gizli bir narsist yatıyor ve bu şekilde olmak istemiyorum. Bir erkekle cinsel bir münasebette bulunmadım ama 19 yaşında bir ilişkim oldu ve oldukça ruh hastası ve ozguvensiz birine bir şeyler hissettim ben ona ne zaman iyi davranıp kıymet versem beni kırıp dökerdi, ben onu ne zaman görmezden gelip başkaları ile konuşsam peşimden koşardı ve beni bayağı bir travmatize etti bu durum , acaba bununla mi ilgili diyorum, ayrıca annemle babam erken ayrıldı ve baba ilgisi görmeden büyüdüm, büyürken annemin fiziksel ve psikolojik şiddetine çok fazla maruz kaldım ( tek çocuğum bide) bunları belki bir fikir verir diye belirtiyorum. Normal şartlarda iyi ve zor durumdaki insanlara üzülen biriyim , okul hayatım boyunca da hep iyi ve saygılı parlak bir öğrenci olarak taktir topladım neden böyle kötü birine dönüşmeye başladığımı anlamıyorum en azından durumu farkındayım ama hala gizliden gizliye birilerini sadistce aşağılamak zevk veriyor, sizce bunun sebebi nedir? Destek almayı da düşünüyorum ileride bu ayıp bir durum değil sonuçta. Böyle yapmaya devam ettiğim sürece karşı cinse hiçbir zaman bağlanmayağım, lütfen empati kurarak cevap verin

İmdat! NARSİST'e dönüşüyorum?
Cevapla