Severek ayrıldığım kişiden soğuyamıyorum ama başka bir çarem yok nasıl olacak?

Madem ki seviyorsun neden ayrıldın o zaman diye düşüneceksiniz. Bazen insan çok sevse bile ayrılmak zorunda kalır. Çünkü kullanılmıştır. Hakarete uğramıştır. Duygularıyla oynanmıştır. Aleni bir şekilde düşmanca tavırlar görmüştür kendisini sevdiğini düşündüğü kişiden. Sevgilisinin sevgilisiyle kavga edip küfür hakarete uğrayan ben... Mutlu olan onlar... Herhangi bir beklentim yok... Ama vardı... Bana küfür eden tehdit hakaret eden dolandırmaya kalkan biriyle görüşmeye devam etmesi... Bunu öğrendiğim an ayrıldım. Sevgilisi sevgili olduklarını gösterince ben devam etmedim. Bunu nasıl yapabildi bilmiyorum... Öfkem çok taze... Aramız iyiydi bunu öğrendiğim an yıkıldım... Sanki o an sevdiğim bir insan ölmüş gibi öyle bir üzüntü yaşadım. Sevdiğim hâli öldü belkide kim bilir... Hiç hakketmedim bunları... Zamanla geçer mi... Yaşadığım bende çok ama çok büyük bir travma yarattı. Bana herhangi bir hissi yoktu madem neden varmış gibi davrandı. Neden öyle düşündürdü... Niye kandırdı. Başkasına karşı ilgisi vardı madem ki onu seviyordu beni neden kullandı... Bu saatten sonra onun beni sevdiğine asla inanmam... Sevse bana bu kötülükleri yapan biriyle sevgili olup beni bu kadar komik durumlara düşürmezdi. Nasıl unutacağım yaşananları?

Severek ayrıldığım kişiden soğuyamıyorum ama başka bir çarem yok nasıl olacak?
Cevapla