Kabus gördüm, ağlayarak sevgilime anlatırken uyuyakaldı. Kendimi değersiz hissetmekte haksız mıyım?

Az önce üzücü bir rüya/kabus görüp uyandım. Uyandığımda ağlıyordum ve sayıklarken uyandım.

Ama sevgilimin uykusu o kadar ağır ki uyurken duymamış görmemiş üzüntüyle onu uyandırdım direkt su istedim çok sıcaktı nefesim kesilmişti.
su uzattı noldu işte rüyaydı vs anlatmak ister misin dedi

Sonra anlatırken tekrar uyuyakaldı. Yani anlam veremiyorum nasıl ben üzgünken ağlarken uyuyabilir ki? Kendimi daha değersiz hissedemezdim

Aynı şey ona olsa ben o uyuyana kadar içim rahat uyuyamaz saçlarını okşarım. Tek başıma ağlamaya devam ettim. Sonra tuvalete kalkarken uyandı yine rüyaydı üzülme demeye başladı. Ben nolmuştu rüyamda anlat dedim anlatamadı. Uyuyakaldın çünkü dedim hayır dedi. Öyle oldu hatta ağladım yine duymadjn dedim özür diledi sonra yine uyumaya devam ediyor şu * . Kendimi çok kötü hissediyorum. Uyandırıp üzüntümü bile onunla paylaşamıyorum şu an. Gelip buraya yazdım

Güncellemeler
+1 yıl
Abarttığımı düşünmüyorum. Rüyadan ağlayarak uyanıyorum ağladığımı görüyor nefesim kesilmiş su istiyorum kötüyüm uyuyakalıyor hemde iki kez. Sizce normal olabilir mi?
Kabus gördüm, ağlayarak sevgilime anlatırken uyuyakaldı. Kendimi değersiz hissetmekte haksız mıyım?
Cevapla