En yakin erkek arkadasimla opustuk simdi yuzume bakmiyor?

konserdeydik girdikten sonra bunun çok morali yok gibiydi bir tane kızdan hoşlanıyordur yine benim de konuştuğum bi grubumuz olan diyelim biz ona sonrasında artık ondan hoşlanmadığınız söyledi keyifsizce oturuyordu olduğu yerde kalkmaya ikna etmeye çalışıyoruz o yok bu yok sonrasında hoşlandığı kız ve arkadaşları da geldi biz hep beraber oturduk konuşuyoruz falan ama o çok katılmıyor sadece bizle konuşuyor aradan gecti biraz biz yakindik iste konuşuyorduk alkollu biseyler almisti falan içtim ben de onunkinden ikimiz de çok da ayık değildik gidikti azicik sonrasında su alicam ben dedi ben de geleyim dedim susamistim çünkü deidm bakalım her tarafa bakıyoruz yok hiç bir yerde bakarken de kol kolayı ya da sarılıyoruz eli omzumda belimde böyle yanağımdan oluyor ben öpüyorum içki alalım dekdm kabul etmedi ısrar ettim falan neyse sonrasında sarıldık yanağından oltum sonrasında o da beni dudak ve yatağın tam ortasında bir yer olur ya öpücük gibi tam da oradan öptü ben de dedim ki ay yanlislikla opustuk optun beni dedim aynı bu şekilde sonrasında eli yine omzumda falan böyle gidiyoruz seke seke bi sekilde yürüyoruz sonrasında tam anlamadım nasıl başladığını öpüşmeye başladık biz o başlattı ilk başta öpüştü sonrasında farkına vardım bi duraksadik kötü oldu bu dedi ben de öyle mi falan deidm evet dedi sonrasında biz tekrardan öpüştük güvenlik uyardı sonrasından ayildik mi ne bisey oldu rahatsız olanlar varmış dediğinde iste sonrasında deid ki sen benden mi hoşlanıyorsun çünkü ben geçen sene ona ondan hoşlandığımı söylemiştim ama reddetmişti arkadaşız bozulmaz falan dedi ben de evet dedim çünkü benim için öldü bitti bir şey değildi o anda yaşananlar o da istediği için yaptığını dusundum ve sordum deidm ki hoşlanıyor musun o kızdan bir de bana evet demesin mi orada ben o kadar kötü oldum ki döküldü başımdan aşağı kaynar sular sonrasında dedi bana belli etmedin ki hoşlandığını gibisinden konuştu uzaklaşmaya çalıştım zorla tuttu göndermedi beni neyse sonrasında bi sekilde ben kalktım yine bırakmadı girdim kalabalığa kaybettirdi kendimi arkadaşlarımızın yanına gectim iste siz neredeydiniz falan soruldu biraz uydurdum biseyler sonrasında o da geldi hoşlandığı kız da oradaydı ve sırf kızı seyretti gözlerime baka baka kıza dibi düştü resmen tamam olsa bitse hadi neyse yine olmaz ama neyse ya hoc öyle yapılır mı madem istemiyorsun neden yaptın böyle bir şeyi ben başlarsam sorgulamayacagim ama o başlattı bu yapılır mı ya şimdiyse yüzüme bakmıyor bugün buluştuk yine mbirkac arkadaşımızla hiç bakmadi yüzüme herkesle en son görüşürüz faslinda sarıldı etti bana bi görüşürüz bile demedi ayrıldıktan bi süre sonra yazdim daha arkadaş bile olamayız dedi çok kötü hissediyorum oynadı ya resmen neden böyle yapti ki

En yakin erkek arkadasimla opustuk simdi yuzume bakmiyor?
Cevapla