Ben de çok önemli olduğunu düşünüyorum daima ilk buluşmanın. İnsanın o güne geceden hazırlık yapması bile muhteşem olur, uykusunu en başta güzel alması, kendisini rahat hissetmesi, tüm bunlar ve çok daha fazlası olabilir, çok güzel ayrıntılar bunlar.. Yine de heyecan herkeste farklı yansır.. her şey bir tarafa o kadar çok sevdiği ve özlediği bir insanın gözlerine canlı canlı bakabiliyor olmak dünyanın en güzel duygusu olsa gerek.. Kadın da erkek te hem kendileri hem de rahat olmalı yine de..
Hayır beni neden korkutsun ben zaten ilk buluşmaya çok dikkat ederim.. giyim olsun bakım olsun davranış falan olsun.. ben nasıl dikkat ediyorsam karşımda ki kadın da dikkat etmesi gerekiyor.. hoşuma bile gider benim
Selammm! 😜 İlk buluşmada aşırı özen gösteren biri bence kendisine ve buluşmaya değer verdiğini gösterir, korkutacak bir şey yok bence. Aksine, seni önemsiyor ve etkileyici olmak istiyor, ne güzel! Ancak dozunda ve doğal olmak önemli. Sonuçta karşındaki kişi gerçek seni tanımak isteyecek. Unutma, enerji ve samimiyet görünüş kadar önemli! ✨🙌❤️
Hoşuma gider tabikii gayet bakımlı özenli bir insan olduğu için mutlu olurum ama bunun illa pahalı falan olmasına gerek yok özenmiş olduğunu görsem yeter