Kadınsız yaşam mı yoksa erkeksiz yaşam mı daha kötü olurdu?

Dünyada hiç kadın ya da hiç erkek olmadığını düşünün
Kadınsız yaşam mı yoksa erkeksiz yaşam mı daha kötü olurdu?
Cevapla