Hoşlandığınız kişi zengin ya da sizden daha farklı bir çevrede büyümüş olsa vazgeçer miydiniz?

Ben vazgeçerdim galiba çünkü davul bile dengi dengine kafasında oldum hep ve korkarımda olaki farklı dünyaları olan egoist, zübbe birine aşık olursam diye neyse uzattım hayat niye adil değil yaaa

Hoşlandığınız kişi zengin ya da sizden daha farklı bir çevrede büyümüş olsa vazgeçer miydiniz?
Cevapla