En yakın arkadaşım sarhoşken “sevgilin çok hoşuma gidiyor” dedi?

En yakın arkadaşım kardeşim gibiydi ama 8-9 yıldır arkadaşız ailemiz tanışıyor ama beni kıskanıyor gibi hissediyorum bilmiyorum aramız çok iyiydi ama benim bi sevgilim vardı 6 ay önce. Hep aynı ortamlara giriyorduk arkadaşlarımız oluyordu benim arkadaşımda olurdu. Bir gün içtik bize götürdüm kahve içiriyordum çocuğun ismi efe olsun “Efe çok hoşuma gidiyor” dedi? Ayıldığında sordum böyle dedin diye şaşırdı bi şey diyemedi ama çocuğa bir yanlışını da görmedim. Ama kimseye güvenmiyorum hiç gerçek arkadaşım yok gibi hissediyorum ne yapmalıyım?
En yakın arkadaşım sarhoşken “sevgilin çok hoşuma gidiyor” dedi?
Cevapla