Küçük kızlar neden hayatı bizden daha iyi biliyorlar?

Z kuşağını kotuluyorlar ama z kuşağı bazı şeyleri bizden daha iyi biliyor galiba.88 ila 95'li kızlarda büyük olmalarına rağmen bir saflık var. Mesela ben diyordum 20 yaşındaki kız 45 yaşındaki erkegi ne yapacak olur mu öyle şey diye? Sonra düşündüm bir erkeğin tam anlamıyla zengin olması için en azından 45-50 yasinda olması gerekiyor. Her yerde 20 yasindayim 60 yasinda sevgilim var bilmem ne be bakıyorum yaşıtım erkeklere asla evlenmek istemiyor çoğu. Kizlar bu işi biliyor galiba. Sizce neden?
Küçük kızlar neden hayatı bizden daha iyi biliyorlar?
Cevapla