2 yıllık ilişkimiz var. sevgilim çok sinirli birisi. abisine bile yumruk atmış tartışırken. böyle biriyle ciddi düşünülür mü?

2 yıllık ilişkimiz var. sevgilim çok sinirli birisi. abisine bile yumruk atmış tartışırken. böyle biriyle ciddi düşünülür mü?
Cevapla