Farklı insanlar aynı son.. Bu önermeye katılıyor musun?

Benim şahsen öyle geliyor kiminle tanışsam sonu hep aynı bitiyor karşı taraftan hiçbir çaba hiçbir istek yok, mutlaka bir kusur bi sorun buluyorlar ama bu kusuru görmezden gelip sorunları çözmeye çalışmıyorlar, sonra bi bakmışım terkedilmişim o kadar sevoyorum ediyoulrum sonrası hep ayrılık. Bin insan sevdiğindnen nasıl bu kadar dolay vazgeçer? Hayatım monoton geçiyor, sevgilim oldu ama hiç sevgiyi tatmadım diyebilirim. Herkes mi böyle yoksa ben mi bir yerlerde yanlış yapıyorum?

Farklı insanlar aynı son.. Bu önermeye katılıyor musun?
Cevapla