Evlenmek istiyorum yalnızlık yorucu ama bulmak da yorucu?

Ben bu yaşıma kadar napmisim bilmiyorum ama muhafazakar yaşantı sebebiyle duygu, istek vs her şey ölmüş, öldürülms kadın olduğumu unutmuşum

Yas geldi 30 a.. denk gelen erkeklerin alayı 98 li 99 lu... kardeşimle yaşıt. Tabiki olmaz gözüyle bakıyorum ancak kendi yaşıtım yok denecek kadar az bu yaşta bekar.. ya da tam bir sirtlan çıkıyorlar

Napmaliyim peki?

Evlenmek istiyorum yalnızlık yorucu ama bulmak da yorucu?
Cevapla