Neden ilişki istenmeyene rastlanıyorum.. date gittim her şey güzeldi sonra yine aynı şeyi duydum.. ki çok olgun biriyim?

Kendim oldum, biraz saf tarafım var utangaç çekingen ama aynı zamanda da hoş bir kadınım yani bunu herkesten duyuyorum ve arkadaşlar da derler her erkek seni taşıyamaz..

Anlayamıyorum o lafi duyduktsn sonra çekilmem gerekiyor biliyorum.. o adam söylediğim gibi gelirse çabalarsa tamam, gelmezde de yapacak bir şey yok.. Fakat yine de insan merak eder.. güzelsin hoşsun zarifsin... kendi ayakların üzerinde dursn kızsın vs vs ve ilişki şu an yapamıyorum fakat takılma olarak da bakmadım e ne yani...

Sorun ben olamam çünkü yapmayan yapmıyor görüyorum fakat neden...

Neden ilişki istenmeyene rastlanıyorum.. date gittim her şey güzeldi sonra yine aynı şeyi duydum.. ki çok olgun biriyim?
Cevapla