Flörtüm 1 gündür ne yazdı ne aradı sevmiyor mu beni sizce?

Kendisi askeri öğrenci sürekli telefona bakamıyor ama 2 dakikasıda yok muydu yani ondan önce ki gün 2 kere aradı konuştuk bilmiyorum ya şaka gibi geliyor bana her şey artık. En azından nasılsın deseydi o bile yeterdi zaten anlayış gösteriyorum ben zaman ayırma konusunda
Flörtüm 1 gündür ne yazdı ne aradı sevmiyor mu beni sizce?
Cevapla