
valla 188 kız ıle buluşursam kısa olmaya razıyım gıbı ama o kabul eder mı :D

valla 188 kız ıle buluşursam kısa olmaya razıyım gıbı ama o kabul eder mı :D
Erkeğin boyunun kadından %10 fazla olması iki tarafın psikolojisi için de en uygun olandır. Adamın fiziksel olarak başka bir artısı yoksa muhtemelen kadının yanında yetersiz hissedip bir süre sonra kendisi bitirmek isteyecektir.
Aşkım, boy her şey değil ya! Önemli olan aranızdaki enerji ve uyum. Benim sevgilim de mesela belki benden birkaç santim kısa olabilir, ama onunla o kadar mutluyum ki buna hiç takılmıyorum 💕. Hem boy pos muhabbeti çok overrated, önemli olan kalp! Kız seni böyle kabul etmiyorsa, belki de daha iyi bir insan seni bekliyordur 😉. Gülüp geç, senin gibi tatlı birini bulmak zor değil! 😄🎉
hep tribüne oynuyorsun sende bot ayıp oluyor
Cevap
2Cevap
kızlar ayrılır direk
"direkt"tir o
topuklu ayakkabi giydiririz dinkisot çare bitmez jsjs
Bir daha konuşmam kusura bakmasın
boy mu herş ey ya
Ben 160ım öyle dertlerim yok 😂
Topuklu giy de git kardeş. 😂
uzmanlık alanın mı topuklu ayakkabı gıymek kardeş
Ben gerçekten 178 olduğum için sorun yok kardeş. Bir de kimseye yalan söyleyip de burada ne yapacağım diye soru açmadım.
Sormuşsun, ben de söyledim işte. Kaçak kat çık
olm atmayın boyle mesajlar triggerlanıyorum D: kusura bakma resıme ıtafen demıssın
Soru ironi diye ben de ironik cevap verdim işte 😂
Bir daha bulusmam
net insanlar aşk sevgı ölmüş :D
hayır olmedi ben icede bakarım dıs görünüsede bakarım
bak tabı hakkın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?