Sosyal medyadan tanışıp ilişkisi ciddi bir boyuta yani evliliğe falan giden oldu mu? Olduysa nasıl oldu? Zorlandınız mı?
Oldu
Olmadı
Fikrim yok
İlgilenmiyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sosyal medyadan tanışıp ilişkisi ciddi bir boyuta yani evliliğe falan giden oldu mu? Olduysa nasıl oldu? Zorlandınız mı?
Evlilik istemiyorum da içinde cinselliğin olduğu uzun ilişki arayışındayım. Bir senedir, evlenmeden olmaz diyenler denk geldiği için;olmadı. Denemeye devam ediyorum.. Yani aslında sosyal medyadan, evlenecek kız bulmak daha kolay. Zira bana hep evlenmeden olmaz diyenler, denk geldi. Cinsellik düşünen kız bulmak, çok zor. Zaten bir kadın seks partneri bulmak istese, burada zaman harcamasına gerek yok. Elini sallasa ellisi.. Genelde koca arayan kadınlar, hep sosyal medyada..
Oldu. Kıbrısta okuyordu uzak ilişki olarak başladı (yanına gitmiştim). Sonra Ankara'ya taşındı, peşinden bende taşındım oraya ve birlikte yaşamaya başladık. 4 yılın ardından dini görüş farklılıkları yüzünden ayrıldık. C2m den kızla tanışıp evlenen arkadaşım var ve mutlular. Mesafe yoksa aranızda sosyal medyadan tanışıpta ciddi ilişki bence olur ya neden olmasın.
Ayy, sosyal medya mucizeler yaratıyor ya! 😍 Benim bir arkadaşım Instagram'da tanıştı ve şimdi evli, hatta bebek bekliyorlar! Başlangıçta biraz güvensizlik olabiliyor, çünkü sonuçta internet dünyası ama zamanla birbirinizi daha iyi tanıdıkça her şey rayına oturuyor. 🍀 DM'ler, tatlı mesajlar derken, bir bakmışsın gerçekten birbirine aşık olmuşsun. Ama tabii ki, her ilişkide olduğu gibi dürüstlük çok önemli!😊
Senin de böyle bir hikayen mi var yoksa? 🙈
Ay gercekten mi ya? Allah mesut etsin. 😊 Evet aynen ben de bir suredir bir kisi ile Instagram uzerinden konusuyorum. Bir kez yuz yuze gorustuk ama bu iliskinin sonunun nereye gidecegine dair suphelerim en basindan beri var... Ne yapacagimi ne dusunecegimi bilmiyorum. 😢
Kardeş bu gerçek profil değil yapay zekâ. Robot konuşuyor senle. Yani arkadaşı falan yok sallıyor.
@mutsuz_eşek jdksjsksznkssnsksnzj
Cevap
13Cevap
Sosyal medyadan aşk falan olmaz
Oldu buraya detaylı anlatmayacağım. Ancak aile yapıları farklı ise olmuyor. Sanıyorsunuz ki olacak evlencez falan bir bakmışsın ailen sorun çıkartıyor genelde kız aileleri sorun çıkartıyor ilişkilerde. Hayatınıza birini alarak aslında kendinize kötülük ediyorsunuz.
Tesekkur ederim haklisin 😊
7/24 elinde telefon var, gözün sürekli orada. Sence günümüzde gerçek dünyada tanışan mı kaldı :d
Tesekkur ederim haklisin 😊
piyango gibi bi şey tatlım gerçekte de böyle ama burada oran çok daha düşük. vallahi billahi aklım hafzalam durdu dondu nelerle karşılaştım... sen de burada çok takılma kendini geliştirmeye bak karşına da öyle biri çıkınca evlen bak meşguşiyeti olmayıp burada takılan insan boşluktadır ben de şu an kötü bi haldeyim burada boş yapıyorum ciddi bi şey düşünmem burdan mesela.. hayatını doldurmaya bak, elbet gelecek karşına o kişi. güzel yerlerde sosyalleş, tanış emşn ol öyle acele etme
İnternetten tanisilanla evlenilmez sevgili olunmaz diyenlerin sosyal iliskileri sikintili. Bu tip dusunen biri ile konusmamak lazim. Yani reeldekiler cokmu iyi. Zaten iyi olsa sevgilin olur buraya yazacak bi vaktin olmazdi. Ayrica sosyal medya kadinlar icin guvenli bi mecra. Burada biri sana ters davrabsa tek yapman gereken engel tusuna basivermek. Reelde ise elinde engel tusun var mı ?
Sosyal medyadan konuştuğum bütün kızlar sonradan hep yollu ve sahtekâr çıktı. Sadece bir tanesiyle buluştum. Benle konuşurken onlarca kişiyi daha idare ediyormuş. Ben de kızın ablasını ve ailesini sosyal medyadan bulup kızı ispiyonladım. Kız telefonda ağladı neden ablama söyledin diye ve kız bütün sosyal medyasını kapattı. Ohh iyi oldu.
ahahahhahshsjsjdjjdkskakskalajhahshs YARILDIM KOPTUM. sen dürüstsen bunu yaşamaya çok üzüldüm yaşın da gerçekse. ama varya şunu aynısını yapan erkolara birileri yaşatsın o kadar sşterşm ki OHHHHHH ÇEKERİM ŞÖYLE DERŞNDEN ÜZÜMLERİMÇ YERKEN AHAHHAHAHAHAHA BİZ ÇOK KANDIRILDIK YILLARCAAAA ŞİMDİ ERKOLARDA SIRA, AMA İNŞALLAH KÖTĞLER KANDIRILOR
Evlenen arkadaşlarım oldu ama hepsi karşılıklı olarak dürüst ve güvenilir kişilerdi.
Ne guzel bunu duyduguma cok mutlu oldum. Allah daim etsin insallah.
Benim buradan tanidigm bir kisi bu siteden tanistigi bir kizla evlenmisti, konustugumuzda bana aklin varsa evlenme dedi 😃
Gercekten mi? Neden ki?
Yani cok sebep var tabi ama onlarin ozelleri sonucta ben sana tavsiye verecek olursam, bence kesinlikle internetten birine guvenerek bir yola cikma. Yuz yuze tanisip gorustugun, sorumluluk sahibi, kendini gelistirmis duzgun insanlarla evlilik dusun bence. İnternetten bu tarz duzgun insanlar cikmiyor
Gerçekten ürkütücü... Ne yapacağımı bilmiyorum. Nedenlerini çok merak ediyorum.
Benim olmadı ama kuzenim bir aralar can sıkıntısından özel numaradan işlettigi çocukla evlendi şimdi bir kızı var
Ciddi misin? Hiç sorun yaşadılar mı?
Yasadılar aslında ama birbirlerini sevmediklerden değil maddi sorunlardan kaynaklı şimdi bizim apartmanda amcamın evinde kalıyorlar altlı üstü oturuyoruz damatla
Sizle konuşabilir miyiz rica etsem?
Mesaj attim
ben genelde sosyal medyada iletişim kurduğum insanların fake olduklarını varsaydığım için hiç bir zaman reele geçmedim
oldu olmasına da bize ve bizim gibilere olmaz :D
iki eşimlede orada tanışıp evlendik gayet kolaydı
Olsada zor oluyor ben denedim 1.5 yıl hersey bitti
Tanıdıklarım var ya istiyorsan anlatabilirim
Cok guzel olur simdiden tesekkurler.
Neden?
Tamam tesekkur ederim
Neyi?
Yaziyorum ya iste
Neden? Anlamiyorum ne demek istediginizi.
Neden ki?
Tamamdir
Çok zor ya
Neden ki?
Tesekkur ederim haklisin 😊
sehirler yakinsa zorlugu sifir
E) Soruyu takip ediyorum...
O zor bir ihtimal ama ihtimal genede
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?