
Senin aşk görüşünüde hangisi daha yoğun? Sakinlik mi ateş hali mi? 😃
Tövbeliyim tövbeli 😄

Senin aşk görüşünüde hangisi daha yoğun? Sakinlik mi ateş hali mi? 😃
Tövbeliyim tövbeli 😄
Kategorize edemem hepsi bence. Tutku olmadan aşık olamam ama o kesin. Telepatik bağımda yüksek olmalı o insanla. Başında bir şey olsa uzakta olsak bile o hissi ürpertiyi o da bende hissetmeliyiz.
Bak bu sonunca ayrıntı çok ilginç. Muazzam bir olay 😃
☺️☺️
Merhaba,
Hepsi ve daha da fazlası! 😅
Ay ne güzel cevaplar vermişsin 😄
Teşekkür ederim hepsi senin güzelliğin 😅🌸ne güzel dönüşler yaptın sende emeğe saygı ayrı bir hoş güzel 😅bu şekilde daha mutlu oluyorum
Hakedene hakkını veririz hadi eyivallah 😄🌸
Oy oy oy yakışır 😅 Yapıştır EyvAllah bizden 😅
https://m.youtube.com/watch?v=oVTQKpg6utY
😄😄😄
😅😅😅
Cevap
6Cevap
Güven, bağlılık, tutku...
Aşk güven ve bağlılıkla tabi ki de
Tutku ve güven diyorum shwhwjd bu arada soruların çok kaliteli. Okurken keyif alıyorum🥰
Öyledir bilhassa keyifle hazırlıyorum 😄😉
Güven ve bağlılık her şeyin başlangıcıdır...
Güven ve bağlılık
Güven, bağlılık ve heyecan
Bağlılık tutku ve güven
😊
Bağlılık, şehvet, tutku hepsini bir arada yaşarım
Güven, bağlılık, tutku
Aşk benim için güven ve bağlılıktan ibarettir.
güven sevgi tutku ve heyecan
hepsiyle ilgilidir
Güven ve bağlılık kesinlikle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?