Sevgilim var fakat eski sevgilim çok hastayım öleyim de kurtul benden yazmış ona cevap vermediğim ıcin bu mesaja üzüldüm?

Erkekler niye böyle ya böyle mesaj atmış yazık üzüldüm haline ama keyfini kaçırıyor duygu sömürüsü değil mi bu cevap verilmez değil mi

Sevgilim var fakat eski sevgilim çok hastayım öleyim de kurtul benden yazmış ona cevap vermediğim ıcin bu mesaja üzüldüm?
Cevapla