İlk defa buluşacaz.. beni arabsyla alcak sizce yanına değil de arkaya otursam ayıp olur mu?

Ne düşünüyorsunuz...

İlk defa buluşacaz.. beni arabsyla alcak sizce yanına değil de arkaya otursam ayıp olur mu?
Cevapla