Ulan 20 yaşına girdim daha elime erkek eli değmedi arkadaşım da çok yok napcaz biz jdlsndms?

Teklif edenler oldu ancak karşıma hiç doğru insan çıkmadı ya da ben bulamadım bilmiyorum egoist bi insan değilim ama fena bi kız da değilim yani ortalamanın üstündeyim neden böyle oluyor çok çevrem de yok ondan tanışamadım hiç galiba yakışıklı ve zeki bulduğum herkes mal gibi kızlarla takılıyor neden acaba:) çirkin şansı mı yoksa?

Ulan 20 yaşına girdim daha elime erkek eli değmedi arkadaşım da çok yok napcaz biz jdlsndms?
Cevapla