Nişanlıma düğünü beklemeye gerek yok dedim ama o istemiyor neden ?

Nişanlıma birlikte o la biliriz evlenmeden de dedim. Bi anlamı olsun bekleyelim diyor. Normalde onun bana bunu demesi gerekiyor ama neden böyle yapıyor? Sizce doğru birini mi seçmişim

Güncellemeler
+1 yıl
Kötü düşünmeli miyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada ben daha önce yapmadım hiç
Nişanlıma düğünü beklemeye gerek yok dedim ama o istemiyor neden ?
Cevapla