Güncellemeler
+1 yıl
Kötü düşünmeli miyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada ben daha önce yapmadım hiç
Nişanlıma birlikte o la biliriz evlenmeden de dedim. Bi anlamı olsun bekleyelim diyor. Normalde onun bana bunu demesi gerekiyor ama neden böyle yapıyor? Sizce doğru birini mi seçmişim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
bu sorunun cevabı doğru birisi olup / olmadığını göstermez
Neyi gösterir peki
hiç bir şey ifade etmez. sadece biraz sabırlı olduğunu
ben olsam yaparım
kız istekli olduğunu ifade ediyorsa
yani hiç sevişme oral falan olmuyorsa
bir problem olabilir
O kadarı oluyorsadece yapmıyrz
o zaman sorun yoktur
Onu denediğini düşünüp böyle bir cevap veriyor olabilir
Yok sanmıyorum
Hayırlısı be
bekleyin , ayrılabilirsiniz olursa. sabret biraz
Olursa neden ayrılalım ki
senden hevesi geçebilir , evliliğe yakın zamanlarda çıkacak problemlerde şimdiki gibi saygılı efendi birini göremezsin
İnsanlar birbirini sevdikten sonra neden heves gecsin ki
geçer geçer. altına alıp eze eze züktüğü birine karşı saygısını yitirebilir.
cinsellik sonrası aşk biter. bu bir gerçek.
her erkek te sevgi dolu merhametli düşünceli olmayabilir. her şey değişebilir , risk alma
Hiç böyle düşünmemiştim
tabi düşünmüyorsunuz işte. sonrası pişmanlık.
Eğer doğruysa Yaşın 36 yazdığı için daha da mantıklı geliyor söylediklerin teşekkürler
rica ederim. kesinlikle doğru. sevgilim değişti , kabalaştı , odunlaştı gibi değişimlerin sebebi bu yüzden.
Nişanlım şu an bana çok saygılı ve nazik. Yani çok dikkatli davranıyor bana. Bende daha çok bağlanalım diye istiyordum açıkçası. Ben bu zamana kadar bunun için doğru kişiyi bekledim ve artık bulduğumu düşünüyorum. O yüzden de yapmak istedim onu çok seviyor ve güveniyorum
Evlenince aranızda resmi de bir bağ olacak. ve seni eşi olarak o zaman kabullenecek. düğüne yakın zamanlarda aranızda sizden ve aileden kaynaklı sorunlar çıkabilir , eğer o şeyi yaparsanız sana saygısızca davranışlar görebilirsin , ayrılmak içinde hiç tereddüt etmez. şimdi istemen normal , ama sabretmen en güzeli
Teşekkürler
mutluluklar
küçüktür bence ondan yapıyordur
30 yaşında
kamışı ufaktır
Nasıl yani
Onunla ne alakası var ki
şimdi görürsen onu evlenmezsin diye çekiniyordur
He yok gördük o kadar da değil. Her şeyi ypıyorz ama ilerisi yok
o zaman çekinmesini anlamak zor
Bende daha önce yapmadım hiç acaba ondan korkuyor olabilir mi
sanmam ondan olacağını belkide özel olsun istiyordur
Hiç elleşmede mi yok
Her şey var ilerisi yok
O zaman normal bişey olmaz ne olduğunu görüp baktıysan sorun olmaz
Bu bir kıstas olmamalı
Basıl yani
olabilir.
Kötü bir şey mi bu
bilmiyorum ya ne desem bilemedim. senin açından bakınca iyi olmalı diye düşünüyorum.
Dogrusunu yapiyor
Kötü bir şey değil mi bu
Nir kotu olsun ki adam ilk gecenin ozel olmasini istiyor dugun nezaman
Ama ne bileyim sonuçta başkalarıyla olmuş. İnsan üzülüyor benle neden olmuyor diye
Sen onun icin ayrisin demek
Böyle midir gercektwn
Emin ol oyledir guven
Bende daha önce hiç yapmadım acaba bundan da korkuyor olabilir mi
Saf galiba