+1 yılSen kafanı yorma bence direkt boşan sana erkek mi yok böyle bir erkek yarın değilse bile bir gün seni aldatır abdallık etmeyin artık yeter bomboş dúnyadayız yalan diyorum sevgiler ama saygı sonsuza kadar olmak zorunda sana saygısı olsaydı yapmazdı demek ki yok saygısı olmayanın sevgisi yalandır bu evliliği de zoraki yürüttúğúne eminim kesinlikle kendisi boşanamıyor diye sen boşan istiyor açık vermiş çünkü tamam mı? Bak benim eski sevgilim kendisi 3 yıllık ilişkimiz vardı ciddiydi ama sürekli terk edip dönerdi bana ve de terk etmem için elinden geleni yapardı ama ortada kanıt yok aldattığına dair diye terk etmedim bekledim sabırla özürler diledi laf soktuğu için pişman olduğunu söyledi kaybetmek istemedi çünkü benim gibi mükemmel bir kızı ama bacım da sanıyordu ona göre mesajlar da attı sorular da sordu ama bacım olmadığımı anladı 3. Yılda bende anladım ki aldatmış sorduğum soruyla cevap verince ancak öyle anladım yıllar geçti cevabını bildiğim soruyu tekrar sordum yapmadım bilmem ne vs o zaman neden ilişki bitmeden önce sevişebilirim ötesine gitmem dedi anlıyor musun şimdi beni o kadar enayi saf sandı ama öyle olmadığımı bedenimi ele geçiremeyeceğini evlenmeden önce anladığı için altına aldığı kızlardan asla olmayacağım için anladı en sonunda inkar etti zaten etmesi için elimden geleni yaptım hatta ona bile söylemiştim sırf öğrenebilmek için seviştiğini bir uygulama kullandığımı söylemiştim sonunda ilk ve sonsuza kadar terk ettim kurtuldum ve de elimi sallasam şimdi de bini ve de şunu sakın unutma ki bir erkeğin sevgisi bu devirde sonsuza kadar yalandır çünkü sadakatle başlayan her şey ihanetle biter bunu sakın da unutayım deme aklından çıkmasın ona göre evleneceğin adamı seç namazında niyazında olmasına dikkat ederek içine en önemlisi de sana verdiği değere inanıp da evlen yoksa o ilişki sonsuza kadar yalandır bunu böyle bil
06 Yorumla- +1 yıl
Kısacası bir erkek seni terk edip asla gidemez ama sen terk edip git diye elinden geleni yapmaya çalışır en basit şeylerden başlayarak hem de
Soran+1 yılBugün de bana wpden şunu yazmış ben asla kaybetmem ya kazanırım ya ogrenirim ne demek bu
- +1 yıl
Yani seni kaybetmek istemiyor hiç sen bir köşede duracaksın enayi gibi canım diğeriyle de arayı düzeltsin onunla da alttan alttan bir şeyler olacaktır eminim küçücük bir şüphe varsa o ilişki son lan ma lı dır. Nokta tamam? Elimizi sallasak bini kendine gel lütfen bir de evlisiniz ah yalan dünyadayız Allah'tan başka kimseye aşık olma sevme bu kadar çok hele ki bir erkeği asla sadece aranızda saygı güven olsun yeter ama görüyorum ki saygı biraz var ama sevgi yok güven desen şimdi gözünle de görmediğin için bir şey de diyemezsin hemen lap diye de boşanamazsın boşanamazsan kesinlikte bir kanıt bul hackerlara mı başvurursun artık takip mi ettirirsin edersin sana kalmış canım ama ne yapıp et öğren gözümle görmediğim şeyden dolayı boşanamam ya yapamam diyorsan tamam? ama ben küçücük şüpheden yani bu şüpheyle boşanırdım çünkü onunla aldatmasa bile illa ki aldatır böyle bir güzel kardeşim benim gibi mükemmel bir kıza yapıyorsa. Hem de evlisiniz düşün o küçücük cukuyle kendilerini bir şey sanmıyorlar mı zavallılar seviyoruz onlarí diye evlendiğimiz için oysa ki elimizi sallasak bini karakterimiz mükemmel diye anlıyor musun beni? doyamıyorsa Allahsízdır yazık o zaman gitsin 50 tane kızı becersin tamam? Bunlar doymaz ki böyleleri nefsine hakim asla olamazlar yazık herhalde aldatınca da kendilerini dokunulmaz sandıkları için aldatıyorlar arkadaş ortamında iş ortamı vs. Dimi? Saygılarí artıyor popolar kalkıyor diye hissediyorlar yazık
- +1 yıl
Yani düşünürdüm benim gibi mükemmel bir kıza yapıyorsa güzel kardeşim bütún kızlara da yapmıştır yapar da bunlar böyle bencil pisliğin tekiler bakma sen melek gibi davrandıklarına git hemen aldatıyor diye polise şikayet et o mesajları göster isteği atmış kıza hani hadi yallah yorma güzel o beynini mükemmelim benim tamam?
- +1 yıl
Ayrıca hasta o hasta ne biçim cümleler kuruyor böyle uzun uzun samimi yazdı mı veya saatlerce acaba telefonda konuştunuz mu hiç Allah bilir o zaman biraz da olsun sevmiştir derdim ama olmadıysa salla gitsin elalemin leşini
- +1 yıl
Şuraya bak aynı benim eski sevgilim gibi hasta hasta kısa kísa cümleler kuruyor ama aldattığını nasıl itiraf ettirdim sen bir bilsen o leşe anladın? İçim rahat etti gittim sonsuza kadar 3 yılımı aldı inkar ettirmem 3 ama başarıp gittim defolup ilk ve sonsuza kadar gittim değmez hiç bir erkeği sevme bu devirde değ Mez. Çünkü sadakatle başlayan her şey ihanetle bitiyor canım nokta nokta mükemmelim benim. Sende aynısını yap böyle bir pisliğe derdim ama bizim karakterimize altın kalbimize yakışmaz boş ver bizim mükemmelliğimiz sonra çizilir azcık değmez böyle serefsizler için aaaa uyan ama kendine gel artık sevgi de bir yere kadar buyulenmižsin evlenmişsin ama bir yere ka dar sevgi anlıyor musun beni ya uyan aşkım uyan yeter kendine aşıksın sen herkesten önce uyan büyüden u yan
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, böyle şeyler duymak hepimizi üzer 😔. İnsan aşık olunca, her şeyin mükemmel olmasını ister. Ama böyle durumlarla karşılaşınca kendini kötü hissetmen çok normal. Dürüst olmak gerekirse, ben olsam ciddi bir iletişim kurarak neden böyle bir şey yaptığını anlamaya çalışırım. Önemli olan, iletişimde kalmak ve duygularını açıkça paylaşmak. Bu durumun üzerine birlikte çözüm üretmek daha iyi olabilir. Unutma, sevgi ve güven bir ilişki için çok kıymetli! 💔
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
+1 yılHazırda mı bekliyodun hayırdır ben gideyim o zaman o şıklık gelsin derim
06 Yorumla
Soran+1 yılBugün de bana wpden şunu yazmış ben asla kaybetmem ya kazanırım ya ogrenirim aklında o olsaydı neden bana gönderme yapsın sevmese neden gonderme yapsın ki? Bana kızgınlıktan yapamaz mi
- +1 yıl
Göndermeyi sevdiğinden yapmıyo kızdığı için yapıyo erkekler biriyle konuşurken başka bi kızı da yedekte tutarlar bununla olmazsa bu olur hesabı ikinizi de yönetirler yani kabaca
Soran+1 yılTamam işte kızdığı için eskiye istek atıyor dimi?
- +1 yıl
Aynn ama insan kızsa bile böyle bişey yapmamalı ya gerçekten çok kötü bi durum
Soran+1 yılBoşanma sebebi dimi
- +1 yıl
Bence bu durum boşanmak için çok sade bi durum eğer aldatırsa o zaman bilemem tabi
+1 yılBence sen eşinle yaşadıklarını burada anlatma.
İkincisi, eşin madem öğrenmek istiyor. Ona öğret. Otur anlat. Yuvanı koru
00 YorumlaDemek evliykende onla görüşüyor diye düşünürüm
01 Yorumla
Soran+1 yılOnunla görüşmedi ilk defa attı kız da isteğini silmis
Eskisi aklındaysa bana ne gerek var. Hiç bakmam göz yaşına.
08 Yorumla
Soran+1 yılİstek atınca aklında mi oluyor?
Soran+1 yılAklında kalmış ne demek
Soran+1 yılAklında neden kalmış sizce?
Soran+1 yılSarılma öpüşme falan mi
Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı. Çok yanlış kişiyi seçtiğimi ve nasıl ayrılabileceğimi
04 Yorumla
Soran+1 yılCidden miii?
Soran+1 yılWp durumuna şey yazmış ben asla kaybetmem ya kazanırım ya öğrenirim
Gizli Üye(36-45)+1 yılDüşündüğün şey doğru herkes aynı şeyi düşünür
031 Yorumla
Soran+1 yılNeyi?
Cevap sahibi+1 yılAldatmak kaçak kesim başkanının bahçesine dalmak artık adına ne dersen
Soran+1 yılNiye eski sevgilisine istek atıyor ki
Cevap sahibi+1 yılYeni birini tanımak daha zor
Soran+1 yılYeni biri daha basit kızın belki sevgilisi var
Cevap sahibi+1 yılŞansını deniyor belki eskiden yaşamışlıklar üzerinden gideyim diyor bilmeyiz nasıl bir yol izleyecek belki kendini acımdıracak
Soran+1 yılKız isteğini silmiş
Cevap sahibi+1 yılKız iyi kızmış demek niyetini çözmüş ama tehlike çanı çalıyor ona sordun mu hayırdır diye
Soran+1 yılNasıl iyi kızmış niyetini çözmüş
Cevap sahibi+1 yılAnlamış işte ona yürüdüğünü kaçak ilişki aradığını
Soran+1 yılOkey
Soran+1 yılAnladım wp durumuna şunu yazmış ben asla kaybetmem ya kazanırım ya öğrenirim demis
Cevap sahibi+1 yılKız mı
Soran+1 yılYok eski sevgilim eşine gönderme olarak bunu yazmış kfkf
Cevap sahibi+1 yıl🤣 🤣 🤣 Pis yaa sen burdaki eski sevgili mi oluyorsun
Soran+1 yılYes skkdkd
Cevap sahibi+1 yıl🤣 Soru şeklin güzel bak oda canım seni hiç mi tanımamış 🤣 bu kız tilki gibi kurnaz dememiş mi
Soran+1 yılUyanık olduğumu biliyordu zaten. Sizce eşine ne demiş kdkdk
Cevap sahibi+1 yıl🤣 🤣 Eşinin haberi var mı ki
Soran+1 yılWp durumuna yazmış demek ki gönderme yapıyor dkdkd
Cevap sahibi+1 yıl🤣 🤣 O göndermeler bana aptalca geliyor o yüzden ne düşünmüş bilemem
Soran+1 yılSaçma dimi ergence
Cevap sahibi+1 yılAşırı hemde
Soran+1 yılBunalr boşanır mi
Cevap sahibi+1 yılYok be kaç ay oldu evleneli
Soran+1 yılBoşanma yoksa ne diye eski sevgilisine istek atar ki?
Cevap sahibi+1 yılKaçak ilişki 🤣 yaa sanki hiç yaşanmayan şey gibi konuşman da belki eşi ile kavga bile etmedi kendini acındırmak için yalan atıyor
Soran+1 yılTarihlerini kaldırmışti ve
Cevap sahibi+1 yılOlur öyle baksana senün ex mal 🤣 kızda yeni fark ettiyse buna tekmeyi koyar
Soran+1 yılMal dimi 🤣 aynen kız demek ki polisligine kapilmisti dkdk yeni tanıyor jdkd
Cevap sahibi+1 yıl🤣 🤣 Sen de kapılmışsın zamanında bırak şimdi 🤣 kesin çocuk egolu bir tip kendini vazgeçilmez sanıyor
+1 yılEskisini unutmamış o an biter o eskisi ile devam etsin
013 Yorumla
Soran+1 yılBugün de bana wpden şunu yazmış ben asla kaybetmem ya kazanırım ya ogrenirim aklında o olsaydı neden bana gönderme yapsın sevmese neden gonderme yapsın ki? Bana kızgınlıktan yapamaz mı
- +1 yıl
Sevmek kıyas yapmak ya da kızgınlık değildir
Soran+1 yılKıyas mi yapmış? Nasıl kiyas?
- +1 yıl
"ben asla kaybetmem ya kazanırım ya ogrenirim" bu cümle
Soran+1 yılKıyas mi bu? İşte beni sevmese neden gonderme yapsin
- +1 yıl
Sevse gönderme yapmaz eskisinden bahsetmez
Sevgi ne sence?
Soran+1 yılKızgınlıktan kıza istek atmış olamaz mi
- +1 yıl
kızgınlıkla bu yapılmaz ya
Soran+1 yılBoşanma davassi falan o zaman dimi
- +1 yıl
Evet şahsen ben direkt bitiririm
Soran+1 yılKız aklında kalmış diyorlar ne alaka sizce
- +1 yıl
Eskiyi unutamamış unutamadığı için belki de sana bağlanamamıştır yani bunun için diyor olabilirler
Soran+1 yılNasıl unutamamis yaaa? Öyle olsa niye bana wp durumdan göndermeli şey yazsın? Gider eskisine mesaj atar niye mesaj atamıyor kıza
+1 yılKesinlikle boşanırdım açık ve net. Tartışmasız.
13 Yorumla
Soran+1 yılKavgalarda tartışmalarda eskiye istek atılmaz dimi
- +1 yıl
Kesinlikle olmaz aması falan yok
Soran+1 yılKız ne düşünmüştür sizce
- Aşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı.
+1 yılaldattığını
yanlış kişiyle evlendiğimi01 Yorumla
Soran+1 yılİstek atma aldatma mi
- Aşk İlişkileri konusunda 403 cevap paylaştı.
+1 yılMahkemenin yolunu tutarım
03 Yorumla
Soran+1 yılKavgalarda tartışmalarda eskiye istek atılmaz dimi
- +1 yıl
Atılmaz ki ben size yorum yazmışım bakın ne diyorum mahkemenin yolunu tutarım bundan daha açık ne olabilir
Soran+1 yılBarışma falan düşünülür dimi niye atıyor peki
Güvenilmez olduğunu anlarım boşanırım
02 Yorumla
Soran+1 yılKavgalarda tartışmalarda eskiye istek atılmaz dimi
+1 yılEski eşim olurdu
01 Yorumla
Soran+1 yılKavgalarda tartışmalarda eskiye istek atılmaz dimi
+1 yılyavvv o
... çççç derim pislikk şrfsizzz03 Yorumla
Soran+1 yılNiye atıyor sizce
- +1 yıl
aklı hala onda demekki böyle saygısızlık olmaz boşa gitsin
Soran+1 yılCidden mi herkes aklı onda diyor neden böyle diyorlsr
Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı. Canını sevmediğini düşünürüm eşimin.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı. Yürek yemiş olmalı diye düşünürüm
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılboşanma davasını açmıştım şimdi
013 Yorumla
Soran+1 yılBugün de bana wpden şunu yazmış ben asla kaybetmem ya kazanırım ya ogrenirim aklında o olsaydı neden bana gönderme yapsın sevmese neden gonderme yapsın ki? Bana kızgınlıktan yapamaz mi
Cevap sahibi+1 yılne kızgınlıgı ya seni hükmedip bastırmaya calısıyor böyle pislik biriyle evli kalmamalısın
Soran+1 yılBana kızdığı için eski sevgilisine istek atamaz mii
Cevap sahibi+1 yılsen bunu normal görüyosan o senin problemin
Soran+1 yılGörmüyorum ama bana gönderme yapmış sevmese niye gönderme yapsin
Cevap sahibi+1 yılneyın gondermesı bu slak mısın sen?
Soran+1 yılYa diyorum ki bana wp durumunda ben kaybetmem kazanırım ya da öğrenirim demis gönderme yapmış işte
Cevap sahibi+1 yılevet gönderme bosan ondan
Soran+1 yılDemek ki seviior ki gönderme yapıyor niye bosanayim ki
Cevap sahibi+1 yılneyın sevgısı bacım bu? kocan ne hakla eskı sevgılısıne takıp isteği gönderebilir? önce bir bunu düşün sen
Soran+1 yılTamam işte aramız bozuk diye beni kizdirmaya çalışıyor
Cevap sahibi+1 yılbu normal diyim söyleyim sen böyle düşündüğün sürece boynuzu da yersin o it kocandan
Soran+1 yılYaa şimdi kıza niye takip atıyor ki yeni birine niye atmıyor
- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılHiç iyi şeyler olmaz.
03 Yorumla
Soran+1 yılBugün de bana wpden şunu yazmış ben asla kaybetmem ya kazanırım ya ogrenirim aklında o olsaydı neden bana gönderme yapsın sevmese neden gonderme yapsın ki?
- +1 yıl
Yol yapıyor
Soran+1 yılKıza neyin yolunu yapıyor
- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılEvde tuz bitmiştir
02 Yorumla
Soran+1 yılBana kızgınlıktan atamaz mi kıza istek
- +1 yıl
Yok canıım. Tuz isteyecektir
+1 yılAklındaki o imiş.
05 Yorumla
Soran+1 yılBugün de bana wpden şunu yazmış ben asla kaybetmem ya kazanırım ya ogrenirim aklında o olsaydı neden bana gönderme yapsın sevmese neden gonderme yapsın ki?
- +1 yıl
Saçmalama sevse eski sevgilisi ile muhatap olur mu? Erkekler böyledir iki tarafa da oynayabilirler sevdiği falan yok.
Soran+1 yılBana gönderme yapıyor ama? Kıza sadece istek atmış belki beni kıskandırmak için?
- +1 yıl
🤦🏻♀️
Soran+1 yılAklında o dediniz ama bana gönderme yapıyor?
+1 yılKafada bitirmiş gibi
013 Yorumla
Soran+1 yılKavgalarda tartışmalarda eskiye istek atılmaz dimi
- +1 yıl
Tabi atılmaz sağlıklı bir ruh hali değil
Soran+1 yılKız isteğini silmişti
- +1 yıl
İşin zor eşin degisik bir tip boşanırsinjz bana öyle geldi bu kafa sakat yorar insanı
Soran+1 yılNereden anladınız ki
- +1 yıl
Sağlıklı bir şey değil eşle kavga edip eskileri eklemek
Soran+1 yılBoşansak atabilir mi
- +1 yıl
Bosanirsan sende o da her istediğini yapabilir tabi kimseyi ilgilendirmez o zaman
Soran+1 yılAnladım wp durumuna şunu yazmış ben asla kaybetmem ya kazanırım ya öğrenirim demis
- +1 yıl
Senin evlilik bitmiste biraz geç bildirilecek sana sanırım
Soran+1 yılNasıl anladınız
- +1 yıl
Söylediklerinden
Soran+1 yılNe demek bu söz
- Aşk İlişkileri konusunda 865 cevap paylaştı.
+1 yılvay oerpu cocu derim
03 Yorumla
Soran+1 yılKavgalarda tartışmalarda eskiye istek atılmaz dimi
- +1 yıl
soruyo musun bi de atilmaz tabii
Soran+1 yılAtan neden atae
- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılavukat düşünürüm :D
014 Yorumla
Soran+1 yılKavgalarda tartışmalarda eskiye istek atılmaz dimi
- +1 yıl
atılır mı allah aşkına
Soran+1 yılAtan niye atıyor
- +1 yıl
niyeti vardır bahane bekliyordur
Soran+1 yılKafada bitirmiş mi sizce
- +1 yıl
bitmiştir
Soran+1 yılBosansa sizce atabilir mi?
- +1 yıl
benden boşanırsa tabiki de atabilir benden ayrılmış onun hayatı
Soran+1 yılYine de eskisine atması peki?
- +1 yıl
kırılırım ama umursamam benden ayrılmış
Soran+1 yılNiye yenisine atmıyor?
- +1 yıl
bulamıyordur
Soran+1 yılAnladım wp durumuna şunu yazmış ben asla kaybetmem ya kazanırım ya öğrenirim demis
- +1 yıl
herkes bişi yazar ama kimse yazdıklarını yaşamaz
- Aşk İlişkileri konusunda 14,5b cevap paylaştı.
+1 yılArtık eşim değildir.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılAllah yardımcın olsun
02 Yorumla
Soran+1 yılKavgalarda tartışmalarda eskiye istek atılmaz dimi?
Cevap sahibi+1 yılYani atilmamali ama eşine inat etme zıt olma ona ne dese tamam de ve dediğini yap onu memnun et mesela şu an sana küsse git onun gönlünü al
Gizli Üye(25-29)+1 yılAyrılık
00 YorumlaAldattığını
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer