Güncellemeler
+1 yıl
@Hayatgercek sen ne diyorsun?
Gözden kalbe olmayınca günümüzde, ben hiç yaşamamayi tercih ediyorum, ya siz?
Görmeden de yaşanan ulaşılması mümkün olmayan aşklar vardır..
Haber almasanda hissedersin, görmesen de gözünün önünden hayali geçer..
O, hayatındaymış gibi yaşarsın ve onsuzken onunla mutlu olursun..
Yani aşk sadece gözün gördüğü ile yaşanmaz..
Ruhla aşk yaşanmaz seninki nasıl bir boyut öyle, sonu mutlaka hüsran olur bunun
Ruhla yaşamıyorsun ki..
Ayrıca ben yaşadığımı yazmadım yaşanların aşkını örnek olarak yazdım..
Cevap
4Cevap
Sen nasıl olmasını istiyosun?
Yazdım detayda
Aynı şekil gözden kalbe inmiyorsa gerek yok
Bu yaştan sonra aşk zor bw abla 😂
Ben yaşamadığımi söyledim zaten
Aynen
Yaşamıyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?