Dün ciddi bir ilişkiden çıktık sizde ne yapmam gerekiyor nasıl pişman edebilirim?

altı aylık bir ilişkim vardı dün ayrıldık Ayrılma sebebimiz ise aramalarına ve Mesajlarına dönüş yapmadım müsait değildim ve bunu cok yanlış anladı onu Aldattığımı düşündü bana farklı ithamda bulunarak bunu imasını yaptı oysa ben Dışarıda alışveriş yapıyordum bildiğiniz tam bir ruh hastası Bir ilişkide güven yoksa benim için sevgi de yok dedim bitirdim neyse bana kullandığı cümle şu oldu “ Hayatında mutluluklar dilemeyeceğim sana mutlu olma umarım hayatın boyunca mutsuz olursun” Ve benim ona karşı yaptığım hiçbir şey yoktu tek şey umursamamaz davranmam mış takıntılı bir hastaydı zaten Sürekli olarak dakikada bir mesajlarını dönüş yapıp arama yapmamı istiyordu Neden benim mutlu olmamı istemedi neden böyle bir cümle kullandı anlayamadım

Dün ciddi bir ilişkiden çıktık sizde ne yapmam gerekiyor nasıl pişman edebilirim?
Cevapla