Not2:Benim sevgilim şanslı ben sevmiyorum mantı..😬
Sevgiliniz/Eşiniz akşama “El Açması Mantı” istese yapar mıydınız?
Not2:Benim sevgilim şanslı ben sevmiyorum mantı..😬
Hazır kabul etmiyor tek tek elinizle yapmanızı istiyor..😬

@fİtsuFlee
#fİtsuFlee
Önceden bana haber vermesi gerek, ki, planlama yapıp iş listeme dahil edeyim.. Seve seve yapardım sevgilime/eşime.. Spontane isterse hazır almamız gerekebilir.
Ricalar 🙄
Cevap
3Cevap
Denerim en azından ortaya bir şey çıkartmaya çalışırım
Ben kendisini yormasını istemem.. ben de yapamam. hazır alırız
El açması başka oluyor brom ya hazırın tadı olmuyor
Yaparım en idmanlı olduğum yemek.. Ona değecek bir eş, sevgili olmalı.
Bizim evde hazır mantı yapılır, hiç açılmamış olduğu için yapılışını bilmiyorum.
Hazırın tadı kötü el açması yiyince anlıyorsun farkı baya
Onu da yedim. Kötü gelmiyor. Aksine, ilk yediğimde el açması olanı sevememiştim ama üniversitede sevdim. İkisini de severim.
Demek ki ilk yapılanı yapamamışlar😅👍
Ben , zaten genel olarak zaten yoğurt severim. Yoğurtlu makarna, yayla çorbası, Rus salatası, cacık da severim.
Haydariyi unutmuşum.🤦♀️ Bayılırım. Olabilir.
Dur dur açım yapma🥺
😂😂
en iyi yaptığım şey mantı 😌 tabiisi yaparım ama sürekli istemesin
Merak etmedim değil şimdi bak o mantıyı😋🤔
çok nefis bir mantı 😂
Anladık orasını😅
anlamadıysanız diye şeyettim 😂
İddia sahibi ispat gerektirir de nerde sende o misafir perverlik😅😅
herkese açamam tırnaklarımın içine hamur doluyor 😂
Oy pis seni yenmezse o açtığın zaten😅😅😅😅
Yenmez de*
benim tırnaklarım kısa tırnaklardan daha hijyeniktir uv ışıkla baksalar bakteri bulamazlar be 😂
O neymiş helal😅
üle 😌
Peki bakalım 👍🙂
Ne basit istek, hep yaptığım şey zaten sorun olmaz
Ben hazır mantı seviyom o yüzden istemem 😂 oda zehirlenme tehlikesini alıyorsa yaparım 😂
Haftasonu isterse en güzelini yaparım
Peki bakalım
Yapamam 🙄
Yaparimmm tabikiiiiiiii
Yarı kayserili olarak tabiki yaparım
Diğer yarın neresi
Yozgat
Ahaaa neresi bende yozgatliyim cayiralan
Sarıkaya diyelim
İyi
İyi
😇
Hafta sonuysa evet hafta içi yapamam
Yapmayı biliyorum tabi ki hahaha yaparım
Yaparım kocama
Yapamam, yufka açmayı bilmiyorum
Yaparım
yapmam
Yaparız
Yapardım
Uğraşmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?