Gelmek istemese öyle yapmazdı demi ve sizce abi gözüyle baksa ise gelmezdi demi?

Kuzenim var benden 4,5 yaş küçük eda yazdım WhatsApp üzerinden efendim Erkan abi yazdı bende. Çetin amcan kızının. Düğününe gelebiliriz belki gelince cumartesi veya pazar denk gelirsek. Yalova veya İstanbul’da istediğin bir yere gidelim mi nereye gideceğimizin tercihini sana bırakıyorum. Tabi sende istersen. İlk seninle gezdiğimiz gibi güzel bir gün geçirelim. Böyle yazdım aradan 3 saat sonra cevap verdi son görülme, çevrimiçi okundu kapalı. Cevabı bu Çalışmazsam o zaman bayramdan sonra belki işe girerim Girmezsem o zaman konuşur planlarız


Bende sonra Bayramdan sonra geleceğiz bizde bir aksilik çıkmasa. İşe de başlarsan, uygunluk zamanın olursa o zaman konuşup dediğin şekilde planlarız ikimiz içinde güzel ve keyifli zaman olur. kendine iyi bak görüşürüz yazdım saat 19:41 de ona da cevap vermedi


Sizce abi gözüyle baksa böyle davranırmıydı ve neden geç yazdı? Düşünüyor diye mi son olarak yazması iyi bir şey mi

Gelmek istemese öyle yapmazdı demi ve sizce abi gözüyle baksa ise gelmezdi demi?
Cevapla