Kuzenim var benden 4,5 yaş küçük eda yazdım WhatsApp üzerinden efendim Erkan abi yazdı bende. Çetin amcan kızının. Düğününe gelebiliriz belki gelince cumartesi veya pazar denk gelirsek. Yalova veya İstanbul’da istediğin bir yere gidelim mi nereye gideceğimizin tercihini sana bırakıyorum. Tabi sende istersen. İlk seninle gezdiğimiz gibi güzel bir gün geçirelim. Böyle yazdım aradan 3 saat sonra cevap verdi son görülme, çevrimiçi okundu kapalı. Cevabı bu Çalışmazsam o zaman bayramdan sonra belki işe girerim Girmezsem o zaman konuşur planlarız
Bende sonra Bayramdan sonra geleceğiz bizde bir aksilik çıkmasa. İşe de başlarsan, uygunluk zamanın olursa o zaman konuşup dediğin şekilde planlarız ikimiz içinde güzel ve keyifli zaman olur. kendine iyi bak görüşürüz yazdım saat 19:41 de ona da cevap vermedi
Sizce abi gözüyle baksa böyle davranırmıydı ve neden geç yazdı? Düşünüyor diye mi son olarak yazması iyi bir şey mi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer