Sevgilinizden ayrilsaniz ve sizi hic umursamazsa ne hissedersiniz?

Uzun süreli ilişki 4 yıl oldu ben umursamiyorum artık ama sürekli arkadaşlarım hic sana ulaşmadı mı falan diyo evet ulaşmadı umursamıyorum ama boyle sorulunca zoruma gidiyo 4 sene emek verdim ben ayrıldım (4 senede ilk defa) ama 4 senenin hatri için peşimden kosabilirdi diyorum ilişkiyi ben ayakta tutmuşum ve boşa emek vermisim. gibi hissediyorum

Sevgilinizden ayrilsaniz ve sizi hic umursamazsa ne hissedersiniz?
Cevapla