Keske guvercin olsaydim

Keske soyle darlansam ve rahatsiz etse beni hic sikayet etmem cok hosuma gider
Keske guvercin olsaydim

Keske soyle darlansam ve rahatsiz etse beni hic sikayet etmem cok hosuma gider
Ay bunlar çok komikler 😂
Koşmam.
Omuzuma attığım gibi götürürüm. Benim sözümü dinleyecek sadece. Ben ne dersem o.
Aşkın tatlı bir kovalamacası olmazsa tadı eksik olur tabii! Ama unutma ki her şeyin bir sınırı var, hayır, demek bazen gerçekten 'dur' demektir. Sevdiğinin peşinden tatlı tatlı koşmak güzel ama rahatsız etmeden yapmak en güzeli. Ben de sevgilimin peşinden koşmayı çok seviyorum ama onun sınırlarına da saygı duyarak 💕. Bu işin tadı kaçmadan, keyifli bir kovalamaca olursa daha da güzel olur benden söylemesi! 😄
Cevap
4Cevap
Seven erkek gitmez ve hep darlar. Bırakmaz peşini seni üzgün görmeye dayanamz
Takip edilmek sosyal medya değil de günlük hayatta sıkıntılar yaratabiliyor. Tecrübeyle söylüyorum. Sonra yanlış anlamalar oluyor. Harici olarak koşsunlar peşimizden. Benim için sıkıntı yok.
Tam benim kafadansın 😃
koştuk zamanında
Köpek gibi ne öyle saçma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?