Dün sarhoşken eski sevgilimi çağırıp kucağında ağlamışım ve öpmüşüm?

Dün kızlarla bizim evde çok içtik, eski sevgilimi aramışım normalde kavgalıydık nefret ediyordum ondan. Çok ağlıyordum hemen gelmiş aşağı indim kolumdan tuttu oturduk, kucağına yattım ağladım elini falan tuttum kustum kusmuğumu falan sildi… 2 saat falan yanındaydım sonra beni yukarı çıkardı üstümü falan değiştim iyi olduğumu görünce gitti. Eve gidince de “seni bitirmeye çalışıyorum kafamda, yine kafamı karıştırdın, öptün beni kucağıma yattın ağladın, tüm işimi bırakıp tek sesine geldim” falan dedi. Sizce beni hala seviyor mu? Çünkü ağladım diye hemen geldi ama bilmiyorum yani kafam çok karışık. Ve ben bu çocuğu öptüğümü hatırlamıyorum acaba yalan mı söylüyor
Dün sarhoşken eski sevgilimi çağırıp kucağında ağlamışım ve öpmüşüm?
Cevapla