Yeni tanıştığım erkek arkadaş beni çevresinden gizliyor?

Kütüphanede bayadır beş aydır birbirimizi görüyorduk en son instgramdan istek attı yavaş yavaş konuşmaya görüşmeye başladık kütüphaneyle bitişik olan cafede taklir arkadaşlarıyla beni görünce tatnmamzliktan geliyor veya sadece göz kırpıyor veya beni yanlız gördüğünde yanıma gelmiyor instgram üzerinden konuşuyoruz o yan yana gelmemeye çalıştıkça bende zorba gibi hiç sormuyorum hiç takmamiş gibi yapıyorum ve görüşmemiz de parkta falan yürüyerek oluyor sizce neden beni tanımamış gibi veya gizli tutuyor gibi yapıyor neden çay içmeye davet etmiyor olabilir
Yeni tanıştığım erkek arkadaş beni çevresinden gizliyor?
Cevapla