Ne yapmam gerekiyor ilişkide , kafayı yicem , yanlan atmak sizce ne anlama gelir?

Şu an devam eden bir ilişkim kendisini uzun süredir tanıyorum ama 1 aydır çıkıyoruz ben kendisi her dakika düşünüyorum ve aklımdan çıkmıyor , niye böyle olduğumu anlamıyorum hiç böyle duygu yaşamadım. Bugün kendisiyle bi olay yaşadık kendisi il dışında ve bundan haberim var , kız arkadaşıyla gezmeye dışarı çıktılar olduğu ilin merkezine. Integramdan bir hikaye attı attı yer bir baraj ama hikayede 3 tane bardak vardı garibime gitti ve ben bunu merak ettim , ben sadece kız arkadaşı ile gittiğini zannediyorum. Direk kendisine sormadım 1 saat sonra beni aradı ne yapıyorsun diye ben çalışıyorum dedim biraz daha konuştuktan sonra hikayede 3 tane bardak vardı dedim diğer misafiriniz kim diye sorduğumda bana '' SANANE '' diye cevap verdi tabi , böyle söylemesi beni üzdü sonuçta sevdiği adamın bende onu seviyorum. Israr ettim ve arkadaşını sevilisi olduğunu söyledi ben tamam canım o zaman bana neden haber vermedin diye sorduğumdan canım bizin yanımıza sonradan katıldı dedi ama ben şüphelendim tabi. Attığı hikayede konum paylaşmış ve bende bunu fırsat bilip googledan attığım konuma baktım , merkezden 30 dakikalık bir yol kendi ve arkadaşını arabası olmadığı için dedim taxsi ile gittiler oda baya pahalı tutar ve bunlarda öğrenci olunca düşündüğüm bütün ihtimaller kafamda gitti ve sadece bana sonradan yanımıza katıldı dediği olay geldi aklıma. Kız arkadaşının erkek arabasıyla gitmişler evet bunda bişey yok ilginç olan kısmı ben bunu farkketmesem bana söylermi. Kendisine aynı bu şekilde sordum ve bana dediği bana güvenmiyormusun sorusu oldu halbuki kendimden çok ona güveniyorum. Neden bana söylemdim canım arkadaşını erkek arkadaşının geliceğini diyince unuttum cevabını aldım. ( seven insan sevdiğini ne yaparsa yapsın söyler hiç bir şey gizlemez , seven insan kaybetmekten korkar ). Sevdiğim kadının iki tane ıntegram hesabı var biri bende bütün mesajlar hep silik diğer hesabını takip ediyor ama oraya gidip hikayesini kontrol ettim ve benim sevdiği kadın arkadaşının erkek arabasını kullanıyor neden benim takip etmediğin diğer hesabında benim görmeme istemediği basit bir videoyu oraya atıyor. Bugün ağladım ve kendime çok kızdım ben neden böyle bağlandım diye sizce ben hatamı yapıyorum , büyük bir boşluktayım ne yapıcağımı bilmiyorum ve korkuyorum kendimden...

Ne yapmam gerekiyor ilişkide , kafayı yicem , yanlan atmak sizce ne anlama gelir?
Cevapla