Biz seviştik ona kizginim bir nevi taciz etri hafif bende şikayetci oldum ofkeliyken ama ondan hoslaniyorun hapise giredebeilur ama evlenirse ne olur bilmiyorum hrm affedemiyorum hrmde hislerim var ailesi daha duymadi muşlular duyunca nasıl olur acaba
Peki severek mi evlendiniz bizde de durum soyle biz arkadasiyla birbirimizi sevdik ama toksiktik ben arkadasini cok seviyordum o da seviyordu ama dengesizdi sonra iste sogumaya basldim ben megerse buda ben arkadasiylayken beni seviomus hala arkadasida brni sevio
Eski ilk yakinlastogomda birbirimizi cok sevdik ama toksikti iste asiri kiskanirdim falan onu toksik bir iliskiydi hep sadiktim bu dq onun canım gordugum yanindqn hic kiz eksilmeyen playboy arkadasiydi iste ben hep cevrelerine terstim eskim masum kiz derdi bud aoyle derdi iste iki arkadasta ayni kiza asik oldu iste tacizden oncede opunce iatemsizce karsilik verdim garip sekilde aramzda cekim oldu ondan oncede eski beni uzunce falan hassas davraniodu bana karsi
Bizde de iki arkadaştık. Eşim o zaman sevgilim falan değildi arkadaşla aramıza almıştık. Arkadaşım da bende seviştim eşimle sonra çekim oluştu ve flört başladı. En son da evlendik
Bana evlenelim flaanda demedi iletisime gecmedi uzaklastirma kararindan dolayi ama kuzeni takiplio yazdi ama o konudan bahsetmedi surtunme oldu aramizda istememistim ama iste somra ben korktum bir sure sonra birakti girmedi yarim kaldi iste kaşar olarka gormez demi opuameye falan karislik vermistim
Adamı şikayet etmişsin nasıl gelip teklif edecek 🤣🤣 büyük bir aşk başlayacak belki de veya nefret başlayacak 😃 yok kaşar olarak görmez tabi ki de ne alaka. Gizliden çıksam olayı tam nasıl başladı yazabilir misin
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Karaktere göre değişir bu
Olsa ne olmasa ne ırkçılıkğınız sağ olsun
@4fakir ırkçılık nerde
Yukardaki cümle gayet açık
Engellenmeye hak kazandın
Umrumda mı engelle bu kadar basitte açıklama yapma gereği duyman saçma
Valla haklısın
İrkcı değilim oyle olsam ondan hoslsnmazdim
Sen değil ailen
değil
Kürt oluyorlar. İyi insanlar
Yok öyle görmez sevişmeye devam. Sonu evlilik olur emin ol
Emin misin
Eminim.
İçine girdi mi peki
Sürttu iyice gordu ama daha onceden kuzlara surtusen biriisydi ben ciddi iliski kiziyim
Muş erkekleri ciddi kızları bırakmaz. Çok arkadaşım var muşlu. Arkadan yaptır kendini iyice bağlanır sana
Arkadasiyla birbirimizi seviyroduk ama yanlis birisydi toksiktik ayni kiza asik oldular istr bunla kardes gibiydik sonra arada duygular basladi
O arkadaşı ile görüşüyor mu peki hala
Davalığız
Aaa neden
Biz seviştik ona kizginim bir nevi taciz etri hafif bende şikayetci oldum ofkeliyken ama ondan hoslaniyorun hapise giredebeilur ama evlenirse ne olur bilmiyorum hrm affedemiyorum hrmde hislerim var ailesi daha duymadi muşlular duyunca nasıl olur acaba
B8de ondan hoslanirken hala arkadasini sevdigimi soylemistim tartistik baya scamalamisti kabul edemedim onu sevdigimi
Sen toksik dediğin kişiyle mi davalıksın tam anlamadım. Kafam karıştı
Musluyla davaliyim
Kız seviştim diye şikayet edilir mi aaa. Geri alsana şikayetini
Biraz taciz etti ama iste bende ofkeden arkadsisni sevdigimi soyledim dursun diye o da manyadi iyice tehditledi dalan bende ifkelendumsikayet ettim
Geri çek tatlıya bağla. Böyle olmaz. Bende seninkine benzer bir şey yaşayıp evlendim
Sende nasıldı olay peki
Benim olay karışık. Arkadaşımla beraber birlikte olduğumuz kadınla evlendim
Ciddi misin
Valla bak
Peki severek mi evlendiniz bizde de durum soyle biz arkadasiyla birbirimizi sevdik ama toksiktik ben arkadasini cok seviyordum o da seviyordu ama dengesizdi sonra iste sogumaya basldim ben megerse buda ben arkadasiylayken beni seviomus hala arkadasida brni sevio
Evet sevdik birbirimizi sonradan. O şekilde evlendik.
Sen peki ikisiyle de seviştin mi?
Eski ilk yakinlastogomda birbirimizi cok sevdik ama toksikti iste asiri kiskanirdim falan onu toksik bir iliskiydi hep sadiktim bu dq onun canım gordugum yanindqn hic kiz eksilmeyen playboy arkadasiydi iste ben hep cevrelerine terstim eskim masum kiz derdi bud aoyle derdi iste iki arkadasta ayni kiza asik oldu iste tacizden oncede opunce iatemsizce karsilik verdim garip sekilde aramzda cekim oldu ondan oncede eski beni uzunce falan hassas davraniodu bana karsi
Bizde de iki arkadaştık. Eşim o zaman sevgilim falan değildi arkadaşla aramıza almıştık. Arkadaşım da bende seviştim eşimle sonra çekim oluştu ve flört başladı. En son da evlendik
peki sağlıklı bir ilişkiniz oldu mu bu konuyu atlatabildiniz mi
Oldu evet. Bu süreçte şehir değiştirdik. Aradan zaman geçtikten sonra geri döndük
Peki arkadaşınla hala gorusuyor musun ve bu mala ben mutlu olabilir miyim ki
Evet görüşüyoruz.
Bence sende mutlu olmak istiyorsan kararını net ver ve hiç bir şeye aldırma
Bana evlenelim flaanda demedi iletisime gecmedi uzaklastirma kararindan dolayi ama kuzeni takiplio yazdi ama o konudan bahsetmedi surtunme oldu aramizda istememistim ama iste somra ben korktum bir sure sonra birakti girmedi yarim kaldi iste kaşar olarka gormez demi opuameye falan karislik vermistim
Adamı şikayet etmişsin nasıl gelip teklif edecek 🤣🤣 büyük bir aşk başlayacak belki de veya nefret başlayacak 😃 yok kaşar olarak görmez tabi ki de ne alaka. Gizliden çıksam olayı tam nasıl başladı yazabilir misin
Gizliden cik yazarim
Çıktım şimdi
Yazdım
Net Kürt
Öyle durmuyordu
Yüzde 100 katıksız kürt tür muşlular
Hmm
Evet
Aılesi nasildir acaba
Ailesi de kürt
Gelenek görenekleri falan ansil acaba duyunca ne derler
Türklerle aynı
Hmm sen nerelisin
Divas
Kürt
kanka
Noldu
Geri kaçmak mantıklı