Evlendikten sonra salan erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Arkadaşlar merhaba kocam evlendikten sonra aşırı saldı çok rahatsızım ben baştan belirtmiştim öyle salan erkek sevmem diye göbek vs yağ tulumu oldu ben çok dikkat ediyorum kendime bakımımı aksatmıyorum ama o çok değişti saçı vs hep kepekli birde oynuyor kokusu da bir acayipleşti doğru dürüst parfüm de kullanmıyor tarzı deseniz korkunç ötesi oldu sürekli aynı şeyleri giyiyor yani iyice bakımsız oldu kötü koku geliyor yani önceden böyle değildi bakımlıydı ama çok değişti ve ben bundan rahatsızım söylediğimde dikkat ederim diyip geçiştiriyor sonra da sen artık beni sevmiyorsun diyor yani soğuttu kendinden inanın yakınlaşasım gelmiyor dışardaki erkeklere bakıyorum bakımlı temiz pak birde evdekine bakıyorum salmış birde sürekli ekşimiş bir koku geliyor rahatsız eden gerçekten aşırı soğudum severek evlendim ama bu hali beni çok soğuttu düzelmesi için ne yapabilirim?

Evlendikten sonra salan erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla